1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان راه یافته به سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس معرفی شدند

عکاسان راه یافته به سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس معرفی شدند

با برگزاری نشست ارزیابی و داوری آثار عکاسی رسیده به بخش عکس دبیرخانه سومین رویداد ملی آوای گازخلیج فارس، اسامی عکاسان صاحب اثر معرفی شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی دبیرخانه سومین رویداد ملی آوای گازخلیج فارس طبق نظر هیات داوران ۴۲ اثر به بخش عکس مسابقه راه پیدا کرد.


ابراهیم عباسی دبیر سومین رویداد ملی آوای گازخلیج فارس گفت: از میان ۳۱۴ اثر دریافتی در بخش عکس، تعداد ۴۲ قطعه عکس به بخش نمایشگاه عکس و مسابقه این رویداد راه پیدا کرد.
عباسی گفت: در این دوره استقبال مناسب تری نسبت به ادوار پیشین را شاهد بودیم به گونه ای که در نهایت آثار عکاسان استان های: بوشهر، چهارمحال وبختیاری، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، قزوین، تهران، مرکزی و خراسان رضوی شرایط حضور در مرحله نمایشگاه عکس این مسابقه را کسب کردند.

وی با بیان اینکه متقاضیان در طی روزهای فصل پاییز سال جاری از امکان حضور و شرکت در این رویداد برخوردار بودند افزود: با ارزیابی انجام شده بر روی مسائل فنی و مفاهیم مستتر در عکس های رسیده به دبیرخانه سومین رویداد ملی آوای گازخلیج فارس از اول دی ماه آغاز و با ساعت ها سعی و دفت و بحث و گفت وگو میان داوران این بخش در نهایت تعداد ۴۲ قطعه عکس به نمایشگاه عکس سومین رویداد آوای گاز خلیج فارس شایسته حضور تشخیص داده شد و از سوی اعضای هیات داوران: ساعد نیک‌ ذات و داریوش غریب زاده و خانم زینب عربی به عنوان اسامی عکاسان سومین رویداد ملی آوای گاز نهایی و معرفی شد.

در نهایت اسامی عکاسان راه ‌یافته به بخش عکس سومین رویداد ملی آوای گازخلیج فارس به این ترتیب معرفی می شود:
سلیمان حسینی از کهگیلویه و بویر احمد، علی اصغر نصوری از بوشهر با دو قطعه عکس، امین رحمانی از قزوین با دو قطعه عکس، رضا مقصودی از مرکزی، محمدرضا بهمرام از آذربایجان شرقی، مریم آل مومن از شهرکرد با چهار قطعه عکس، اسحاق آقایی از کهگیلویه بویراحمد با سه قطعه عکس، احمد تاجی از شهرکرد، سیدحسن فتاحیان از کهگیلویه وبویراحمد با چهار قطعه عکس، صابر زمانی از بوشهر با شش قطعه عکس، صادق رودشتی از کهگیلویه و بویر احمد، بهزاد نعمتی از کردستان، جمشید فرجوند فردا از کردستان، زهره لک از تهران، سمیه هاشمی از تهران، رضا کامران سامانی از چهار محال بختیاری با دو قطعه عکس، جلیل گلستانیان از بوشهر با دو قطعه عکس، محمد حاجی زاده از بوشهر، هادی دهقان پور از خراسان جنوبی با دو قطعه عکس، طاهره منصور نژاد از لرستان، مهدی سروری از تهران، گل نسا خبرخوش از بوشهر، سیدمحمد فاطمی از بوشهر و عبدالخالق عیسوندی از بوشهر.

آیین اختتامیه سومین رویداد ملی آوای گازخلیج فارس روز ۲۱ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
اخبار، اطلاعیه‌ها و گزارش‌های بعدی دریافتی از سوی دبیرخانه سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس از طریق سرخط اخبار دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک و سایر صفحه‌های تحت پشتیبانی این رسانه در سطح شبکه اجتماعی@Chiilick منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
رضا کیانیان: به خاطر اعتراضات اخیر به یاد ایران افتادید یا به خاطرتان آوردند؟
پسین
تسلیت به محضر عکاس مطبوعات «حسن قائدی»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست