1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مریم زندی عکاس و نمایشگاه عکس «این آشغال نیست»

مریم زندی عکاس و نمایشگاه عکس «این آشغال نیست»

مریم زندی عکاس ایرانی با ارایه مجموعه آثاری دیگر در قالب نمایشگاه عکس با عنوان «این آشغال نیست» در گالری دنا از تجربه های تصویری دیگر خود با مخاطبین سخن می‌گوید.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک مریم زندی بانوی عکاس ایرانی در ادامه سلسله نمایشگاه های عکس خود با عناوین: «یک روایت» و «من بامدادم»، این بار با مجموعه آثار نمایشگاه «این آشغال نیست» تعداد ۱۴ قطعه عکس در اندازه هایی گوناگون با بینندگان عکس و آثارش ارتباط می‌گیرد.
عکاس به دلایلی حرفه‌ای و هدفمند، عکس‌های عرضه شده در این نمایشگاه را در اندازه های گوناگونی ارایه کرده که برخی آثار در قالب ادیشن تک نسخه، دو نسخه و سه نسخه به نمایش گذاشته شده‌ که در صورت فروش همراه با گواهی/ Certificate تقدیم خریدار اثر می‌شود.

پوستر نمایشگاه عکس مریم زندی عکاس با عنوان «این آشغال نیست»
در بخشی از متن قاب نخست نمایشگاه عکس «این آشغال نیست» به قلم فرشید پارسی کیا آمده است: «اصلا چه فرق می‌کند که تصور مرکب ساخته شده در ذهن شما بعد از دیدن این آثار، اجزای اثر هنری است یا عناصر بازمانده از مصرف‌گرایی انسان بعد از مدرنیته یا …
گویی روند دیالکتیکی تاریخ است که دهان باز کرده و با صدای رسا هر آنچه فرو داده است را تصویر می‌کند.
این یک آشغال نیست؟ پس چیست؟ مساله این است!»

مریم زندی متولد سال ۱۳۲۵ در استان گلستان و دانش آموخته کارشناسی رشته حقوق از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است.
این بانوی عکاس ایرانی تاکنون تالیفات ارزشمندی در حوزه عکس و عکاسی داشته اند که از آن جمله می‌توان به: ترکمن و صحرا، ایران گل محبوب من، عکاشّی، آبی با خط قرمز، کتاب معماران ایران، چهره ها(۱) چهره های ادبیات معاصر ایران، چهره ها(۲) چهره های نقاشان ایران، چهره ها(۳) سیمای هنرمندان سینما و تئاتر معاصر ایران، چهره ها(۴) چهره های ادبیات معاصر ایران، چهره ها(۵) چهره های موسیقی معاصر ایران، گیسوانم در باد، انقلاب۵۷ و حکومت۵۸ اشاره کرد.

نمایشگاه عکس‌های مریم زندی با عنوان «این آشغال نیست» عصر روز جمعه ۷ اردی‌بهشت ماه ۱۴۰۳ در گالری دنا گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می‌توانند از روز دوشنبه ۱۰ اردی‌بهشت ماه جاری تا پایان روز ۲۱ اردی‌بهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند.
گالری دنا روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است.
گالری دنا در تهران، میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، بالاتر از خیابان طالقانی، کوچه سوسن، شماره ۴ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
فراخوان شانزدهمین نمایشگاه عکس‌های برترسال‌ پایگاه دوربین.نت
پسین
نمایشگاه عکس مفهومی «چکه» در سبزوار

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست