1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «تجربه های اخیر۲» در گالری زرنا

نمایشگاه گروهی عکس «تجربه های اخیر۲» در گالری زرنا

نمایشگاهی گروهی از عکس ها و آثار هنرجویان دوره آموزش عکاسی جمال الدین تیموری با عنوان «تجربه های اخیر۲» در گالری زرنا در تهران در حال برگزاری است.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم نمایشگاه گروهی عکسِ هنرجویان رشته فتوگرافیک هنرستان شهید احمدی روشن به همت و گردآوریِ جمال الدین تیموری، مدرس عکاسی، با عنوان «تجربه های اخیر۲» در حال برگزاری است.

در متن قاب نخست این نمایشگاه در قالب بیانیه‌ی نمایشگاه به قلم جمال الدین تیموری آمده است:
پوستر نمایشگاه گروهی عکس در گالری زرنا«تجربه جریانی متغیر است که به واسطه تعامل مداوم اندیشه انسان با محیط فردی، اجتماعی و مادی مشخص می شود. در یک تجربه، اشیاء و رخدادهایی که به لحاظ فیزیکی و اجتماعی به دنیای بیرون تعلق دارند، برای انسان معنایی نو یافته و درونی می گردند. آدمی از طریق مواجهه اش با این تجارب تغییر می یابد و متحول می شود. تجربه ها، از تجربه های دیگر ناشی می شوند و به تجارب بعدی می انجامند؛ پیوستاری بین گذشته و آینده. تجربه به مرور به قلمروی معانی فردی، زیبایی شناختی و اجتماعی بسط می یابد و یادگیری و آگاهی را ارتقاء می بخشد.
“تجربه های اخیر”، ثمره سفری در اعماق کلاس عکاسی مان می باشد که از طریق تجربه هایش با هم زیستیم و در جهان پیرامون مان نگریستم. با همه محدودیت ها اندیشیدیم، گفتیم و شنیدیم، و با تفکر نقادانه و پرسشگر به واسطه لنز ۱۷، ۱۸ سالگی مان جهان پیرامون مان را کاویدیم. امید که تجربه های تصویری اخیرمان در نظرگاه محترم تان نیک بنشیند و بدین گونه، تخیل اجتماعی و هوشیاری و آگاهی مان در هم گره خورده، تکثر یابد.

اسامی هنرجویان صاحب عکس در این رویداد گروهی عبارت است از:
امیرحسین اشتیاقی، علی بیگدلی، محمدامین پاسبان، صالح خداوردیان، محمدمهدی دالوند، امیرحسن راوش، محمدپدرام سلیمانی، امیرعلی کاظمی، حسین کاظمی، حسین واعظی، امیرمحمد رضایی، عرفان عاقبتی، محمدرضا قلی نیا، محمدمهدی گیوه چی، سهیل مالکی، سیدابوالفضل میرحسینی، عرفان میرزایی، پرهام ملکی، محمدمهدی نژادخیر، الیار اکبرزاده، محمدمهدی اشفعی، هومن پارسافر، سبحان شهبازی، محمدناصر طلایی، علیرضا عربشاهی، سیدامیر محمد قریشی، حسین کاشانی نیا، مجید لک، ابوالفضل محمدی و سیدامیرحسین موسوی.

هدف از برپایی این نمایشگاه، تمرین مشارکت در یک فعالیت حرفه ای هنری، ارتقای روحیه همکاری تیمی، ارتقای دانش بصری، و معرفی استعدادهای این هنرجویان به جامعه ذکر شده است.

نمایشگاه گروهی عکس «تجربه های اخیر۲» ساعت ۱۶ روز جمعه ۷ اردی‌بهشت ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه دارد.
 سایر علاقمندان می‌توانند همه روزه تا پایان ۱۱ اردی‌بهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ از تجربه های عکاسانه و عکس و آثار این هنرجویان دیدن کنند.
گالری زرنا در تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان وصال شیرازی و خیابان دانشگاه، کوی اسکو، شماره ۱۰، طبقه دوم واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «سوختن» علی مجاهدی در گالری ثالث
پسین
کتاب «احتضار» سعید فلاح فر منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست