1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. پنجمین نمایشگاه گروهی عکس « قاب‌های سفید » در گالری تم

پنجمین نمایشگاه گروهی عکس « قاب‌های سفید » در گالری تم

پنجمین نمایشگاه گروهی عکس «قاب‌های سفید» با انگیزه یک خیریه عکاسانه عصر روز جمعه ۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ در گالری تم به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک «قاب‌های سفید» نمایشگاه عکس هایی در قطع کوچک و دکوراتیو است. این نمایشگاه خیریه به همت مدرسه هنرهای معاصر و گالری تم هرساله پیش از آغاز سال نو در دو بخش «مسابقه» و «مهمان» برگزار می‌شود.


در بخش مسابقه، هیات داوران از میان بیش از ۱۰۰۰ اثر دریافتی ، برای این نمایشگاه تعداد ۱۰۰ قطعه اثر از تعدادی شرکت کننده را برای نمایش برگزیده اند.
علی قلمسیاه، محمد غفوری و فرهاد سلیمانی داوری پنجمین دوره قاب های سفید را به عهده داشتند.
در سال های گذشته نیز تعدادی از عکاسان بنا بر دعوت از سوی این گالری در این نمایشگاه گروهی عکس خیریه اقدام به ارایه اثر کرده بودند.
بنابر اظهار برگزارکننده عواید حاصل از فروش عکس های این نمایشگاه گروهی به جهت حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل به خیریه دارالایتام تقدیم می شود.
نمایشگاه عکس قاب‌های سفید، جمعه ۲ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در گالری تم افتتاح می‌شود و تا ۱۸ اسفندماه همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ امکان دیدار از آن عکس ها وجود دارد.
گالری تم در: تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان شهید استاد نجات الهی شمالی(ویلای شمالی)، کوچه زبرجد، شماره ۱۰ واقع شده است.
اسامی عکاسان حاضر در این دوره از نمایشگاه در صورت دریافت از سوی گالری تم در این رسانه منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اسامی راه یافتگان به چهارمین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی
پسین
نمایشگاه عکس «تورک من» محمدرضا کیوان فر در پاریس

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست