1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. پایگاه عکس دوربین بیست ساله شد

پایگاه عکس دوربین بیست ساله شد

پایگاه عکس دوربین بیست ساله شد و کارت دعوت به مراسم ۲۰ سالگی این سایت خبری با شعار «بیست سال همراهی، بیست سال همدلی، بیست سال دوربین نت» برای تمامی عکاسان و علاقمندان به عکاسی ارسال شد.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ، سایت دوربین با عنوان آشنای دوربین دات نت در جامعه عکاسی برای روز جمعه ۲۱ اردی‌بهشت ماه جاری مراسم بیست سالگی فعالیت خود را گرامی می‌دارد. بر شرح کارت دعوت به مراسم بیست سالگی این سایت آمده است: «روزها و سالها گذشت و دوربین.نت ما ۲۰ساله شد. ۲۰سالی که تلخ وشیرین هرچه بود گذشت. به پاس این ۲۰سال، قرار است دورهم جمع شویم و دیدار تازه کنیم »

مراسم ۲۰سالگی این سایت عکاسی با توضیحاتی پیرامون: ۲۰ سال گذشته و شرح خاطراتی از سعی و فعالیت دوربین.نت، معرفی اقدامات سایت دوربین در طی ۲۰ سال گذشته، بیان خاطرات تلخ و شیرین از فراز و فرودهای ۲۰ سال سپری شده و تقدیر از تمامی کسانی که در این دو دهه فعالیت ه انواع مختلفی در کنار این سایت اطلاع رسانی در حوزه عکس و عکاسی بوده‌اند از جمله بخش های این مراسم است.

پایگاه عکس دوربین.نت بیست ساله شد
همچنین در بخشی از این مراسم از پلتفرم «ژیار» به وسعت ایران، رسانه ایران و ایرانگردی، جدیدترین دستاورد سایت دوربین رونمایی می‌شود.

پایگاه عکس خبری دوربین.نت سایت تخصصی عکس و عکاسی است که از زمستان سال ۱۳۸۳ به جامعه عکاسی معرفی شد و از ابتدای سال ۱۳۸۴ به شکل رسمی در خدمت جامعه عکاسی درآمد و شروع به فعالیت کرد.
برگزاری شانزده دوره جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی، پانزده دوره نمایشگاه عکس‌های برتر سال، بیش از ۲۰۰ تور عکاسی و دورهمی تولیدمحتوا، برگزاری بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاه عکس، انتشار نشریه کاغذ باتله، برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان کلاس آموزشی و کارگاه نظری/ورک‌شاپ، برگزاری استارتاپ ویکند عکاسی، ساخت چندین فیلم مستند اجتماعی و ایرانگردی، برگزاری دو دوره ماراتن شهر به شهر در بیش از هفت شهر ایران، گفتگوی ویدئویی با بیش از صد عکاس، انتشار مجموعه ویدئوهای آموزشی، انتشار بیش از ۳۵۰۰ خبر عکاسی در سایت، حمایت از ۵۰ نمایشگاه و جشنواره برگزار شده کشوری، ایجاد گالری مجازی و آنلاین، پخش بیش از ۴۰ فیلم مستند از عکاسان و … مهم ترین اقدامات دوربین.نت در سیر این بیست سال ذکر شده است.

مراسم گرامی داشت ۲۰سال فعالیت پایگاه دوربین با حضور مدیر این پایگاه عکاسی از ساعت ۱۱ روز جمعه ۲۱ اردی‌بهشت ماه ۱۴۰۳ در محل سالن بزرگ برج میدان آزادی برگزار می‌شود.

مدیریت و همکاران دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن تبریک به مدیر و حامیان پایگاه دوربین.نت از احسان رافتی بابت دودهه سعی، تلاش، زحمت و پیگیری دلسوزانه از ایشان تقدیر کرده و برای فردای یکایک این عزیزان، آرزوی تسهیل در ادامه این مسیر هدفمند را آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس گرافیک در خانه هنرمندان ایران
پسین
نمایشگاه عکس متین موسوی در گالری سیحون

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست