1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس گرافیک در خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه عکس گرافیک در خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه عکس گرافیک «تیترها را دوباره بخوان!» از روز پنجشنبه ۲۰ اردی‌بهشت ماه جاری در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک نمایشگاه عکس گرافیک زینب زندپور و افسانه قربانی با عنوان «تیترها را دوباره بخوان!» در دو گالری خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

نمایشگاه عکس گرافیک در خانه هنرمندان ایران
در بخشی از متن معرفی این نمایشگاه آمده است:

آثار این نمایشگاه با تکنیک فتوگرافیک از مونتاژ عکس‌های مستند-خبری جنگ غزه با مجلات پرتیراژ جهان که بیشترین شباهت را با تصاویر مجلات دارند بدون آن که تیتر مجلات تغییر کنند، جایگزین شده‌اند. این مجلاتِ ری‌دیزاین‌شده مخاطب را از میان انبوهی از تیترهای متنوع تنها به یک موضوع مغفول مانده هدایت می‌کند و آن «کرامت انسان» در روزگاریست که بیش از هر زمان دیگری مورد هجوم قرار گرفته، هجومی که به نسل‌کشی یک ملت انجامیده است.

نمایشگاه عکس گرافیک «تیترها را دوباره بخوان!» ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۲۰ اردی‌بهشت ماه ۱۴۰۳ در گالری استاد نامی و گالری بهار خانه هنرمندان ایران گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت.
سایر علاقمندان می‌توانند تا پایان روز ۲۸ اردی‌بهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ از آثار ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
خانه هنرمندان ایران روزهای شنبه تعطیل است.
نگارخانه نامی و بهار در تهران، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، خانه‌ی هنرمندان ایران واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «پرندگان مهاجر» در یزد
پسین
عکاسی هنری یا عکاسی فاین آرت چیست؟

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست