1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «نگاهی به خراسان شمالی» از نگاه امید شکری

نمایشگاه عکس «نگاهی به خراسان شمالی» از نگاه امید شکری

نمایشگاه عکس عکاس خراسانی امید شکری با عنوان: «نگاهی به خراسان شمالی» از روز دوشنبه ۱۷ اردی‌بهشت ماه جاری در مجتمع طلای سفید شهرستان بجنورد به نمایش گذاشته می‌شود.

پوستر نمایشگاه عکس «نگاهی به خراسان شمالی» از نگاه امید شکریبه گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۲۵ قطعه عکس مستند اجتماعی در اندازه‌های: ۴۰ در ۶۰ و ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر که در قالب سیاه سفید و رنگی از موضوع های مختلف و چشم‌اندازهای گوناگونی چون: طبیعت، ورزش، اقلیم، مردم شناسی، حوزه‌های تولیدی، صنعتی، اقتصاد و فرهنگ عمومی مردم که طی پانزده سال به ثبت رسیده و مستند شده به نمایش گذاشته می‌شود.

امید شکری متولد فروردین ماه ۱۳۵۴ در شهر بجنورد و دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته عکاسی است که عکاسی را از سال ۱۳۷۵ آغاز و در شاخه مستند اجتماعس سالها است که عکاسی را تجربه می‌کند.
آثار این عکاس خراسانی در کتاب عکس هایی چون: نگاه به خراسان شمالی/ ۱۳۹۶، روز جهانی عکاسی /۱۳۹۱، جشنواره عکس کارا/ ۱۴۰۰، ویژه نامه هشتمین جشنواره عکس رشد/ ۱۳۹۴، جایزه عکس سال مطبوعاتی خراسان/ ۱۴۰۰، منتخب آثار جشنواره ملی عکس سلامت/ ۱۳۹۴ به چاپ رسیده است.

نمایشگاه عکس «نگاهی به خراسان شمالی» امید شکری ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۱۷ اردی‌بهشت ماه ۱۴۰۳ در مجتمع طلای سفید بجنورد گشایش می‌یابد و در معرض نگاه عموم حاضرین و عابرین تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

سایر علاقمندان می‌توانند تا پایان روز ۲۳ اردی‌بهشت ماه ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از عکس‌های نمایشگاه عکس «نگاهی به خراسان شمالی» امید شکری در مرکز خرید و سرگرمی طلای سفید دیدن کنند.

مجتمع طلای سفید بجنورد در استان خراسان شمالی، شهر بجنورد، بلوار امام، طبقه منفی یک واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
عکاسان برگزیده دومین جشنواره ملی عکس روز سنندج معرفی شدند
پسین
نشست آموزشی «تجلی احساس در بیان عکاسانه» در اراک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست