1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس

نمایشگاه عکس سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس

نمایشگاه آثار عکاسان موفق به راهیابی به سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس گشایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک، نمایشگاه عکس سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس صبح روز یکشنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور علی اکبر فقیه مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ساختمان ستادی شرکت گاز استان بوشهر گشایش می یابد.
فراخوان سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس از ابتدای آبان ماه سال جاری در رسانه پایگاه عکس چیلیک منتشر شد و مورد اطلاع رسانی عمومی در استان‌ها قرار گرفت و با وجود اختلال‌ها و مشکلات ارتباطات زیرساخت و انعطاف دبیرخانه در دریافت اثر، در نهایت تعداد ۳۱۴ قطعه فایل عکس از سراسر کشور به این دبیرخانه واصل شد که با وجود ارزیابی ها و بررسی‌های مفهومی و تطبیق با اهداف اعلامی برگزارکننده که در متن و شرح فراخوان آمده بود، شورای داوری تعداد ۴۲ قطعه عکس را شایسته حضور در نمایشگاه عکس سومین رویداد ملی آوای گاز تشخیص دادند.

لازم به ذکر است که طی ادوار برگزارشده قبلی کتاب عکس دومین رویداد فرهنگی آوای گاز نیز به چاپ رسید که علاوه بر گزارش عملکردهای عوامل سیاست‌گذاری و برنامه ریزی و هماهنگی و اجرایی، آثار عکاسان راه یافته نیز به چاپ رسید.
اسامی عکاسان صاحب اثر در سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس به این ترتیب معرفی شده است: سلیمان حسینی از کهگیلویه و بویر احمد، علی اصغر نصوری از بوشهر، امین رحمانی از قزوین، رضا مقصودی از مرکزی ، محمدرضا بهمرام از آذربایجان شرقی ، مریم آل مومن دهکردی از شهرکرد، اسحاق آقایی از کهگیلویه ویراحمد، احمد تاجی از شهرکرد، سیدحسن فتاحیان از کهگیلویه و بویر احمد، صابر زمانی از بوشهر، صادق رودشتی از کهگیلویه و بویراحمد، بهزاد نعمتی از کردستان، جمشید فرجوند فردا از کردستان، زهره لک از تهران، سمیه هاشمی از تهران، رضا کامران سامانی از چهارمحال وبختیاری، جلیل گلستانیان از بوشهر، محمد حاجی زاده از بوشهر، هادی دهقانپور از خراسان جنوبی، طاهره منصور نژاد از لرستان، مهدی سروری ازتهران، گل نسا خبرخوش از بوشهر، محمد فاطمی از بوشهر و عبدالخالق عیسوندی از بوشهر.
این نمایشگاه از دوم بهمن ماه تا هفتم بهمن ۱۴۰۱ در محل ساختمان ستاد شرکت ملی گاز استان بوشهر از ساعت ۸ تا ۱۴ پذیرای حضور علاقمندان است و همزمان با پشتیبانی دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک به شکل آنلاین/برخط در محل نگارخانه چیلیک تا همیشه قابل مشاهده است.
دبیری این رویداد را ابراهیم عباسی و مسئولیت داوری عکس‌های رسیده را: ساعد نیک ذات، داریوش غریب زاده و زینب عربی عهده‌دار بوده‌اند.
شایان توجه است که تمامی مبالغ مربوط به حق التالیف عکس‌های راه یافته به نمایشگاه تا زمان درج این خبر در صورت تکمیل بودن اطلاعات ارسالی عکاسان، برای صاحبان عکس واریز شده است.
مراسم اختتامیه سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس هم روز ۸ بهمن ماه در شهر بوشهر با حضور عکاسان و داوران و مدیران و مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
یادداشت: تاریخ معاصر از بی‌توجهی به اهمیت نام عکاس خسارت‌ها دیده‌
پسین
نمایشگاه گروهی عکس موبایلی «آنگاه» در خوزستان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست