1. خانه
  2. اخبار
  3. مسابقه عکس ، پوستر و آنونس جشنواره‌ی فیلم دفاع مقدس تا ۱۹ تیر ماه فرصت داد

مسابقه عکس ، پوستر و آنونس جشنواره‌ی فیلم دفاع مقدس تا ۱۹ تیر ماه فرصت داد

همزمان با جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع‌مقدس مسابقه اقلام تبلیغی در قالب "عکس، پوستر و آنونس سینمای دفاع مقدس" در کشور برگزار می‌شود.

 

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع‌مقدس این بخش به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مسابقه جشنواره و به صورت جداگانه با شرکت عکاسان، طراحان پوستر و سازندگان آنونس‌های سینمایی با محوریت و موضوع سینمای دفاع‌مقدس به اجرا در می‌آید .

 

کوروش پیروـ مدیر بخش مسابقه اقلام تبلیغی جشنواره با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت روزافزون تبلیغات در سینما و نقش انکارناپذیر آن در جذب طیف‌های مختلف مخاطبین به سوی سینما و همچنین، ترغیب و تشویق هنرمندان عرصه مواد تبلیغی، ستاد برگزاری جشنواره اقدام به برگزاری مسابقه عکس، پوستر و آنونس سینمایی پیرامون آثار دفاع‌مقدس نموده است.

 

وی ادامه داد: در این بخش کلیه آثاری که از سال ۸۴ تاکنون به مرحله تولید رسیده باشند می‌توانند شرکت کنند.

 

مدیر بخش مسابقه اقلام تبلیغی جشنواره فیلم دفاع‌مقدس با اشاره به مهلت ارسال آثار این بخش عنوان کرد: نوزدهم تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به این بخش خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را تا تاریخ مذکور به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان بهار شمالی‌ـ‌ نبش جواد کارگرـ جنب بانک تجارت‌ـ ساختمان ۲۴۵ـ واحدطبقه پنجم ـ واحد ۱۶ تحویل بدهند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست