1. خانه
  2. اخبار
  3. آثار ۱۹ سمنانی در جشنواره “مینو در” پذیرفته شد

آثار ۱۹ سمنانی در جشنواره “مینو در” پذیرفته شد

سرپرست حوزه هنری استان سمنان گفت: ۱۹ نفر از شاعران و نویسندگان استان سمنان به بخش نهایی هفتمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان کشور راه یافتند.
محمد اسکندر زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در سمنان گفت: حوزه هنری استان سمنان پر تعدادترین پذیرفته شدگان در جشنواره شعر و داستان جوان کشور را در سالهای اخیر داشته است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری شعر و داستان جوان کشور در شهرهای بندرعباس، همدان، شیراز، خرم آباد، سمنان و اردبیل گفت: این جشنواره امسال در ۲۸ و ۲۹ مردادماه در تهران پذیرای شاعران و نویسندگان کشور است.
سرپرست حوزه هنری سمنان افزود: محبوبه حاجیان نژاد، امیر حاجی زاده، محمدتقی حسن زاده توکلی، سیدعمادالدین قریشی، محسن ادهم، شیما طالع زاری، مجتبی نیک سرشت، آزاد قدرتی و غزاله مطلبی در بخش داستان پذیرفته شدگان این جشنواره از استان سمنان هستند.
به گفته وی، فاطمه روشن، بهزاد ناظمیان پور، روزبه سوهانی، رضا داور پناه، حسین جنت مکانی، غزل آزاد مقدم، سیدحسن شاهچراغی، محمد کاشی، طیبه شاهانی و یاسمن قاسمی در بخش شعر از حوزه هنری سمنان به این جشنواره راه یافتند.
اسکندر زاده از برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی کار استان سمنان در تهران خبر داد و گفت: تعداد ۱۵۳ اثر از هنرمندان دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان در نمایشگاه تهران به نمایش گذاشته می شود.
سرپرست حوزه هنری سمنان با اشاره به اینکه این دومین نمایشگاه آثار هنرمندان سمنان در تهران محسوب می شود، گفت: این آثار شامل نقاشی، طراحی، پوستر، تایپوگرافی، حجم، عکس و سرامیک و تصویر سازی است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست