1. خانه
  2. اخبار
  3. اعضای جدید هیات امنا انجمن عکاسان قم شناخته شدند

اعضای جدید هیات امنا انجمن عکاسان قم شناخته شدند

با پایان یافتن دوره دو ساله مسئولیت هیات امنای انجمن عکاسان قم، انتخابات انجمن با حضور نمایندگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و اعضای دوره پیشین هیات امنا، با حضور قریب به ۹۰ نفر از اعضای این انجمن برگزار شد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " در این جلسه که عصر روز گذشته – پنجشنبه ۸ دی ماه جاری – برگزار شد بنا بر آرای ماخوذه، به ترتیب: محمدرضا بهشتی منفرد با ۶۷ رای، زینت زمانی با ۴۱ رای، علیرضا محمودی با ۳۷ رای، مهدی رضایی مهر با ۳۳ رای و امیر حسامی نژاد با ۳۳ رای به عنوان هیات امنای جدید انتخاب شدند.

اعضای جدید هیات امنا انجمن عکاسان قم شناخته شدند.

در ابتدای این جلسه آقای زمانی به عنوان یکی از اعضا هیات امنای قبلی گزارش مختصری از فعالیت های انجمن در دو سال گذشته به حاضرین ارایه کردند. همچنین ایشان در ادامه سخنانشان اشاره ای به فهرستی از کاستی و مشکلاتی که در طول این دو سال با آن مواجه بودند خطاب به حاضرین بیان کردند.
در ادامه جلسه مفاد الحاقی به اساسنامه جدید انجمن توسط ایشان خوانده شد و مفاد الحاقی با اکثریت آرا مورد پذیرش حاضرین قرار گرفت.
اسامی نامزد برای تصدی عضویت در هیات امنای این انجمن: محمدرضا بهشتی منفرد، مهدی رضایی مهر، علیرضا محمودی، علیرضا فرزین، امیر حسامی نژاد، حسین رحیم زاده و زینب زمانی و اعضای نامزد برای عنوان بازرس انجمن: مصطفی خلیلی و حسن پاشا قلی پور بوده اند.
از نکات قابل توجه این جلسه عدم حضور امیر بهرامی راد به عنوان کاندیدای هیات امنا در جلسه بود که با توجه به همین امر و توافق هیات امنا قبلی و نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیر حسامی نژاد به عنوان تنها داوطلب حاضر، جایگزین ایشان شدند.
همچنین در این انتخابات مصطفی خلیلی با ۴۱ رای به عنوان بازرس این دوره انجمن عکاسان قم انتخاب شد.

——————————————————————————————————————————————————–

" پایگاه عکس چیلیک " ضمن تقدیر از زحمات اعضای پیشین این انجمن، تصدی عناوین جدید را بنا بر انتخاب اعضای این انجمن به منتخبین، تبریک گفته و موفقیت های چشمگیری را برای نظام عکاسی این استان آرزومند است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست