1. خانه
  2. اخبار
  3. با حضور ۲۷ عکاس مازندران انجام شد؛ برگزاری جشنواره گنم سما در آمل

با حضور ۲۷ عکاس مازندران انجام شد؛ برگزاری جشنواره گنم سما در آمل

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس "گنم سما " با عکس‌هایی از ۲۷ عکاس استان مازندران در شهرستان آمل برپا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسئول برگزاری جشنواره عکس "گنم سما " در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: دومین جشنواره عکس "گنم سما " از فروردین ماه سال جاری فراخوان شده است.
علی ذبیحی با اشاره به اینکه ۲۰ اردیبهشت ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره بود، اظهار داشت: از ۲۳ اردیبهشت ماه آثار راه یافته به این جشنواره ارزیابی و داوری شد.
مسئول برگزاری جشنواره عکس "گنم سما " با بیان اینکه ۵۰۰ قطعه عکس به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، گفت: این عکس‌ها از استان‌های مازندران، اصفهان و مشهد به دبیرخانه همایش رسیده است.
ذبیحی با تاکید بر اینکه عکاسان حرفه‌ای و آماتور می‌توانستند در این جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: ۷۵ عکاس در بخش‌های مختلف به این جشنواره اثر ارائه کردند.
وی با بیان اینکه موضوع‌های ارسالی به دبیرخانه دومین جشنواره عکس "گنم سما " بناهای تاریخی، طبیعت و چشم‌اندازها، اقوام و سنت‌ها، آئین و مشاغل منطقه چلاو و شهر آمل بوده است، اظهار داشت: این آثار در ابعاد ۱۶در ۲۱ به دست دبیرخانه رسیده است.
ذبیحی با بیان اینکه نمایشگاه عکس راه‌یافتگان به مرحله نهایی این جشنواره چهارشنبه و پنج‌شنبه گذشته در نگارخانه زر شهر آمل به نمایش درآمد، تصریح کرد: در این نمایشگاه ۴۶ قطعه عکس از مناظر طبیعی و بافت‌های قدیمی شهرستان آمل به نمایش درآمد.
وی با اعلام اینکه این عکس‌ها از ۲۵ عکاس در این شهر به نمایش درآمده است، گفت: این نمایشگاه به مدت دو روز در نگارخانه زر دایر بود و از امروز شنبه این عکس‌ها در موزه تاریخ آمل آماده بازدید علاقه‌مندان است.
ذبیحی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی این جشنواره اظهار داشت: نگاه‌ها به بافت قدیمی و طبیعت شهرستان آمل در این عکس‌ها نمایان است.
وی با تاکید بر اینکه عصر پنج‌شنبه آیین اختتامیه دومین جشنواره عکس گنم سما در سالن شهرداری آمل برپا شد، افزود: ۱۱ عکس برگزیده در این مراسم معرفی شدند.
ذبیحی ابراز امیدواری کرد: برگزاری دوره‌های آینده این جشنواره با همکاری مسئولان شهری و فرهنگی به صورت استانی و فراگیرتر برگزار شود.
انتهای پیام/ل۲۰

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست