1. خانه
  2. اخبار
  3. داوری عکس و مقاله نخستین جشنواره سراسری ” همراهان “در گیلان انجام شد

داوری عکس و مقاله نخستین جشنواره سراسری ” همراهان “در گیلان انجام شد

داوری عکس و مقاله نخستین جشنواره سراسری عکس های موبایلی همراهان و همایش چالشها و کارکردهای فرهنگی موبایل در حوزه هنری گیلان برگزار شد.

دبیر برگزاری این جشنواره روز دوشنبه گفت: در بخش عکس های موبایلی بیش از هشت هزار فریم عکس به دبیرخانه این جشنواره رسیده بود که حدود ۲۰ درصد عکس ها به دلیل رعایت نکردن مقررات جشنواره پذیرش نشدو مابقی عکسها به بخش داوری راه یافتند.
“الوند رضازاده” در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داوری بخش عکس را سه نفر از هنرمندان و استادان برجسته کشوری “کریم ملک مدنی” ، “رسول اولیازاده” و “جواد پورسعیدی” بر عهده داشتند.
وی اظهار کرد: در بخش کارکردها و چالشهای فرهنگی موبایل نیز ۸۵ مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که در بخش مقاله ها دکتر قدمی، دکتر مهدوی نژاد و دکتر قبادی آثار رسیده را داوری می کنند.
وی تصریح کرد: بیشترین تعداد شرکت کنندگان استانها در بخش مقاله ها از استانهای تهران با ۶۰/۲۵درصد، گیلان ۲۹/۱۸ درصد و اصفهان ۳۱/۷ درصد هستند.
رضازاده افزود: اختتامیه نخستین جشنواره عکسهای موبایلی همراهان و همایش چالشها و کارکردهای فرهنگی موبایل بیست و ششم دی ماه به صورت صبح و عصر در دو سالن واقع در رشت میدان انتظام سالن همایش پارک و علم و فناوری و سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست