1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نشست داوری نخستین جشنواره عکس هویت برگزار شد

نشست داوری نخستین جشنواره عکس هویت برگزار شد

نشست ارزیابی و جلسه داوری نخستین جشنواره ملی عکس هویت با حضور داوران و دبیر این رویداد برگزار شد.
داوری نخستین جشنواره عکس هویت در استان مرکزی
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه این جشنواره عکس، حمیدرضا مجیدی دبیر جشنواره ملی عکس هویت با میزبانی از داوران این جشنواره: علی اصغر داودآبادی فراهانی، فرهادی سلیمانی و محسن راستانی با مرور و بررسی فایل عکس های رسیده نشست داوری آثار ارسالی عکاسان و علاقمندان را روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه برگزار کردند.

داوری نخستین جشنواره عکس هویت در استان مرکزی

در این جلسه تعداد ۲۰۷۸ قطعه فایل عکس ارسالی از سوی ۱۴۳ تن از عکاسان و علاقمندان مورد رصد، ارزیابی و داوری قرار گرفت.

داوری نخستین جشنواره عکس هویت در استان مرکزی

حمیدرضا مجیدی دبیر این رویداد فرهنگی تاکید کرد: اعلام اسامی راه یافتگان مطابق با متن فراخوان و بنا بر همکاری عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه پس از دریافت فایل اصلی و قرارگیری نام عکاسان راه یافته در فهرست عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه عکس هویت نهایی شده و اعلام خواهد شد.

داوری نخستین جشنواره عکس هویت در استان مرکزی

اختتامیه جشنواره ملی عکس هویت، همراه با گشایش نمایشگاه عکس راه یافتگان روز دوشنبه ۲۶ تیرماه در محل استانداری مرکزی انجام خواهد شد.

داوری نخستین جشنواره عکس هویت در استان مرکزی
دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک مستقر در پایتخت کشور به عنوان حامی رسانه‌ای این جشنواره، دوشادوش عوامل دبیرخانه روند برگزاری و سعی عوامل این جشنواره را در قالب اخبار و اطلاعیه ها و گزارش ها برای جامعه عکاسی کشور تنظیم کرده و در سایر صفحه های شبکه اجتماعی این رسانه@Chiilick منتشر می‌نماید.

خبر و عکس: سینا صدیقی

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
آثار دریافتی جشنواره عکس ایران جوان در حال افزایش است
پسین
نمایشگاه عکس «در گذر زمان» در گالری کاما

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • عباس محمدی
    ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ۱۸:۰۹

    دوستان محترم. عکاسان عزیز. دکترای عکاسی!داوران محبوب دلها
    تا کی میخواهید خودتان و سایرین را به بازی بگیرید؟ایا خود خود خود این عزیزان داور که تخم چشمان هستند در این یکی دوسال اخیر ایا خودشان بله خودشان عکاسی کرده اند؟ایا عکاسان شرکت کننده نیز عکاسی انجام داده اند؟یا عکس های تو کارتن را باز فرستاده اند؟تا کی میخواهید خود تونو‌ گول بزنید و ادای داور بازی را بگیرید؟ کدوم عکس؟کدوم جشنواره ؟ را دارید داوری میکنید؟داوران برگزارکنندگان یک لحظه فقط یک لحظه با خودتان خلوت کرده اید که چیکار میکنید؟ایا عکسی هم به تازگی گرفته میشود؟
    ظاهرا این داوران تخم چشمی فقط چون از یاد ها نروند می پذیرند که داوری عکس کنند؟و هم پولی بگیریند و پزی بیایند و‌رزومه هاشونو پر کنند! یا سفر مجانی بروند ووو
    عکاسان شرکت کننده هم وضعشان معلوم مثل داوران تخم چشمی مان یا جایزه ایی بگیرند و زمان نمایشگاه جلوی عکس های چند سال قبلشون عکسی بگیرند و دور افتخار بزنند.
    دوستان داور نکنید این بازی ها رو تمام کنید. خودتون و دیگران را به اشتباه نندازید! حداقل باعث نشید این جوانان عکاس گول بخورند.‌باور بفرمایبد با این چیزا عکاسی درست نمیشود و شما هم داور نخواهید شد…. حیف که حرف و حدیث زیاد است و مجال کوتاه…. بگذریم.
    البته میدانیم شما ها داوران اینقدر ولع دیده شدن و پول گرفتن دارید باز هم بازهم تکرار خواهید کرد.‌خود دانید ایکاش ایکاش این مطالب به گوش تان برسد. خود دانید…..دوستان محترم. عکاسان عزیز. دکترای عکاسی! داوران محبوب دلها
    تا کی می خواهید خودتان و سایرین را به بازی بگیرید؟
    آیا خود خود خود این عزیزان داور که تخم چشمان ما هستند در این یکی دوسال اخیر خودشان عکاسی کرده اند؟
    آیا عکاسان شرکت کننده نیز عکاسی انجام داده اند؟ یا عکس های تو کارتن را باز فرستاده اند؟
    تا کی می خواهید خودتونو‌ گول بزنید و ادای داور بازی را بگیرید؟
    کدوم عکس؟ کدوم جشنواره؟ را دارید داوری می کنید؟ داوران برگزارکنندگان یک لحظه فقط یک لحظه با خودتان خلوت کرده اید که چیکار می کنید؟ آیا عکسی هم به تازگی گرفته می شود که داوری کنید؟
    ظاهرا این داوران تخم چشمی فقط چون از یادها نروند می پذیرند که داوری عکس کنند و هم پولی بگیریند و پزی بیایند و‌ با سفر مجانی رزومه هاشونو پر کنند!
    عکاسان شرکت کننده هم وضعشان معلوم مثل داوران تخم چشمی مان یا جایزه ایی بگیرند و زمان نمایشگاه جلوی عکس های چند سال قبلشون عکسی بگیرند و دور افتخار بزنند.
    دوستان داور! نکنید این بازی ها رو و تمام کنید این کارها رو.
    خودتون و دیگران را به اشتباه نندازید! حداقل باعث نشید این جوانان عکاس گول بخورند.‌
    باور بفرمایبد با این چیزا عکاسی درست نمی شود و شما هم داور نخواهید شد…. حیف که حرف و حدیث زیاد است و مجال کوتاه…. بگذریم.
    البته می دانیم شماها داوران اینقدر ولع دیده شدن و پول گرفتن دارید باز هم و باز هم تکرار خواهید کرد.‌
    خود دانید
    ایکاش ایکاش این مطالب به گوش تان برسد. خود دانید…..

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست