1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان برگزیده نخستین جشنواره عکس هویت معرفی شدند

عکاسان برگزیده نخستین جشنواره عکس هویت معرفی شدند

با برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس هویت در استان مرکزی، عکاسان برگزیده این رویداد معرفی و تقدیر شدند.
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ، در این مراسم که صبح روز یکشنبه ۲۶ تیر ماه در محل سالن اجتماعات استانداری مرکزی برگزار شد تنی چند از مدیران و مسئولین حضور یافتند و در جریان روند برگزاری این جشنواره عکس و اردوهای عکاسی برگزار شده توسط دبیرخانه این جشنواره قرار گرفتند.

حمیدرضا مجیدی دبیر اجرایی جشنواره عکس هویت با ارایه گزارش فعالیت این دبیرخانه و اعلام امار کشوری خطاب به حاضرین اعلام کرد: «در مدت زمان محدود اطلاع رسانی توسط دبیرخانه این جشنواره، تعداد ۲۰۷۸ قطعه فایل عکس از ۶۲ عکاس به دبیرخانه واصل شد که در نهایت پس از کدگذاری و ارزابی های انجام گرفته حضور داشتند که پس از ارزیابی و بررسی آثار توسط هیات داوران، علی اصغر یوسفی به عنوان نفر اول، علی کریمی به عنوان نفر دوم و پویان شاملی به عنوان نفر سوم نخستین جشنواره ملی عکس هویت انتخاب شدند».

وی افزود: در بخش شایسته تقدیر هم بدون ترتیب اولویت عکس های: سعیدرضا مقصودی، میناسادات سپه سالار، عباس خوش چشم، مجید سامانیان، علیرضا شفیعی توسط هیات داوران این جشنواره معرفی و انتخاب شدند.
علی اصغر داودآبادی فراهانی، فرهاد سلیمانی و محسن راستانی داوری عکس ها و آثار رسیده به این جشنواره را عهده دار بودند و حمیدرضا مجیدی دبیر اجرایی این جشنواره عکاسی را با نظر سالار جیریایی مدیریت جشنواره برعهده داشتند. 

در حاشیه این مراسم، نمایشگاه آثار راه یافته و عکس های منتخب جشنواره ملی عکس هویت با حضور مسئولین استانی و مدیران فرهنگی افتتاح شد.

دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک مستقر در پایتخت کشور به عنوان حامی رسانه‌ای این جشنواره، دوشادوش عوامل دبیرخانه روند برگزاری و سعی عوامل این جشنواره را در قالب اخبار و اطلاعیه ها و گزارش ها برای جامعه عکاسی کشور تنظیم کرده و در سایر صفحه های شبکه اجتماعی این رسانه@Chiilick منتشر می‌نماید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
گزارش اختتامیه جشنواره عکس ایران جوان
پسین
فراخوان سوگواره ملی عکس «راوی عشق»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست