1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آثار دریافتی جشنواره عکس ایران جوان در حال افزایش است

آثار دریافتی جشنواره عکس ایران جوان در حال افزایش است

تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان از ۱۱۰۰ قطعه غایل عکس عبور کرد و این عدد همچنان در حال افزایش است.
دبیر نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان در گفت وگو با دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک اظهار داشت: تعداد ۱۱۲۰ قطعه فایل عکس تا ظهر روز ۱۳تیرماه جاری به دبیرخانۀ این جشنواره عکس در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از سوی عکاسان سراسر کشور ارسال شده است.
امیر عنایتی با بیان این‌که این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود، افزود: مطابق با آمار اعلامی دبیرخانه نخستین جشنواره عکس ایران جوان، تا ظهر روز ۱۳ تیرماه تعداد ۱۱۶ عکاس در این جشنواره شرکت کرده‌اند که ۸۵۱ عکس از ۶۸ عکاس در بخش حرفه‌ای و ۲۶۹ عکس از ۴۸ عکاس در بخش موبایلی به دبیرخانه ارسال شده است.
جشنواره ملی عکس ایران جوان
وی با اشاره به احتمال اختلال در نظام ارتباطاتی کشور از تمامی علاقمندان و هنرمندان عکاس درخواست کرد ارسال آثار خود را به روزها و ساعات پایانی جشنواره موکول نکنند.
ایشان همچنین تاکید کرد: عوامل دبیرخانه همزمان با دریافت فایل در حال کدگذاری سیستمی آثار دریافتی اند و پس از پایان مهلت ارسال آثار، کار داوری عکس‌های منتخب توسط داوران جشنواره آقایان کمال الدین شاهرخ، ابراهیم بهرامی و ناصر محمدی انجام و ضمن معرفی راه یافتگان، از برگزیدگان جشنواره و عکاسان منتخب در آیین اختتامیه تقدیر خواهد شد.

عنایتی ضمن تقدیر از استقبال خوب هنرمندان از این جشنواره ملی عکس یادآور شد: آیین اختتامیۀ نخستین جشنوارۀ ملی عکس ایران جوان با حضور مسئولین کشوری و استانی در روزهای پایانی تیرماه در تربت حیدریه برگزار و از آثار منتخب جشنواره رونمایی خواهد شد.
دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک مستقر در پایتخت کشور به عنوان حامی رسانه‌ای این جشنواره، دوشادوش عوامل دبیرخانه روند برگزاری و سعی عوامل این جشنواره را در قالب اخبار و اطلاعیه ها و گزارش ها برای جامعه عکاسی کشور تنظیم کرده و در سایر صفحه های شبکه اجتماعی این رسانه@Chiilick منتشر می‌نماید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایش پروژه های عکاسی دانشجویان در پردیس باغ ملی
پسین
نشست داوری نخستین جشنواره عکس هویت برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست