1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. پوستر جشنواره عکس ایران جوان رونمایی شد

پوستر جشنواره عکس ایران جوان رونمایی شد

با حضور تنی چند از مدیران و مسئولین و همچنین دبیر جشنواره و مدیر اجرایی از پوستر نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه رونمایی شد.

رونمایی از پوستر جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ، دکتر حسین ابراهیمی پور به عنوان رئیس ستاد برگزاری جشنواره ملی عکس ایران جوان خطاب به مسئولین اظهار داشت: امیدواریم این جشنواره هم بتواند _در کنار جشنوارۀ عکس زعفران_ ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان تربت حیدریه را به تمامی کشور و حتی کشورهای دیگر معرفی کند.

رونمایی از پوستر جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه
ابراهیمی‌پور ادامه داد: فراخوان این جشنواره از ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ به شکل رسمی منتشر و اطلاع رسانی شد و مهلت ارسال آثار از سوی عکاسان و متقاضیان به شرکت در این جشنواره تا ۱۵ تیرماه تعیین شد که با توجه به موضوع مهم آن و مضامین ذکر شده در فراخوان، پیش‌بینی می‌کنیم با استقبال مناسبی از سوی جامعه عکاسان حرفه ای و علاقمند و فعالان مستندنگاری مواجه شده و تعداد آثار مناسب با ظرفیت به دبیرخانه جشنواره، تولید و عرضه شود.

پوستر جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه
«امیر عنایتی» دبیر جشنواره ملی عکس ایران جوان نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت موثر و عمیق هنر عکاسی و رسانه عکس در انتقال مفاهیم و نمود ارزش‌های یک جامعه، عنوان داشت: جامعه عکاسی ایران ما همواره نشان داده که جمعیتی آگاه و تعیین کننده‌ و همدل‌اند و در پوستر این جشنواره عکس نیز سعی شده است تا با همان درک و همدلی، نمودهای موجود در نشاط خانواده ایرانی را با تکیه به رسوم کهن این مرز و بوم به تصویر بکشیم.
امیر عنایتی افزود: یکی از نقش‌های مهم در خانواده ایرانی، وجود محترم پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های عزیزی است که در این پوستر نمادین به شکل ویژه‌ای به این موضوع نگاه شده و آن‌چه از یک خانوادهٔ ایرانی در اذهان عموم اقوام ایرانی در جای جای کشور عزیزمان نقش بسته تداعی می‌کند.

امیر عنایتی در رونمایی از پوستر جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه
ریاست ستاد برگزاری نیز با اشاره به زمان اختتامیۀ این جشنواره در پایان تیرماه جاری تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به دبیرخانۀ این جشنواره به نشانی: خراسان رضوی، تربت حیدریه، خیابان شهید قره‌نی یک، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، طبقه سوم، اتاق ۴۰۷ مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۰۵۱۵۲۲۲۴۶۴۶ و ۰۵۱۵۲۲۸۶۷۲۹ در تماس باشند.

دبیر جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه
پایگاه جشنواره نیز به نشانی: iranjavan.thums.ac.ir فعال و آمادۀ دریافت فایل عکس های تولیدی و آرشیوی عکاسان حرفه ای و علاقمند و دانشجویان و سایر متقاضیان حضور در این جشنواره کشوری است.
در این مراسم معاون استاندار، فرماندار ویژۀ شهرستان و معاونین، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهردار، مسئولین ادارات، رئیس، اعضای هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه حضور داشتند و در جریان روند برگزاری این جشنواره قرار گرفتند.

رونمایی از پوستر جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه
در طی برنامه مسئولین و میهمانان ویژه این مراسم هم در حرکتی نمادین، همراهی و پشتیبانی خود را با درج نام و احساس و امضای خود در متن تابلوی نمادین پوستر جشنواره عکس ایران زمین اعلام کردند.
دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک مستقر در پایتخت کشور به عنوان حامی رسانه‌ای این جشنواره، دوشادوش عوامل دبیرخانه روند برگزاری و سعی عوامل این جشنواره را در قالب اخبار و اطلاعیه ها و گزارش ها برای جامعه عکاسی کشور تنظیم کرده و در سایر صفحه های شبکه اجتماعی این رسانه@Chiilick منتشر می‌نماید.

عکس ها: روح الله دلیر

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس احمد صبوری در گالری سیمرغ سمنان
پسین
نمایشگاه عکس‌ «آستانه» اشکان دانشمند در گالری راه ابریشم

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • جشنواره عکس زعفران تربت که با قصور دبیر و شکل پرداختن به تعهداتش در جامعه عکاسی کشور اسباب آبروریزی ملی برای تربت شد. امیدواریم این جشنواره بواسطه درایت استاد عنایتی و مدیران فرهنگی آن مایه سربلندی تربت حیدریه شود.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست