1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران در حال برگزاری است

هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران در حال برگزاری است

هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران با دبیری علی عمرانی در شهرستان‌های تربت حیدریه و زاوه حال برگزاری است
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه اعلام کرد: مطابق با گاه‌شمار فراخوان این جشنواره و درخواست‌های رسیده و نتایج بررسی آنها، حضور ۴۰ تن از عکاسان از استان‌های سراسر کشور به همراه ۳۰ عکاس منطقه‌ای ثبت و هماهنگ شده است.

علی عمرانی، دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه گفت: همزمان با فرارسیدن بهار زعفرانی‌ترین شهر جهان و رویش پهنه‌ای از سرخ‌ترین گل‌های زعفران ناب ایرانی در پرمحصول ترین نقطه ایران، میزبان برگزاری هفتمین دوره از جشنواره ملی عکس زعفران با حضور عکاسان از سراسر ایران هستیم. این جشنواره پس از یکسال وقفه، با پیگیری‌های متعدد مسئولان برگزاری و با موضوع زعفران از مراحل برداشت، فرآوری، بسته بندی، تهیه و مصرف در حال برگزاری است و مقرر شده با نگاه خلاقانه عکاسان هنرمند تمامی این زیبایی‌های ملی و بی‌نظیر، ثبت وماندگار شود.
عمرانی تاکید کرد: با توجه به استقبال هنرمندان عکاس سراسر کشور از فراخوان این دور از جشنواره، پس از وقفه‌ای یکساله، هفتمین دوره جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه در حال برگزاری است و عکاسان پذیرش شده با معرفی خود به دبیرخانه در صف عکاسی از این کیاه ناب ایرانی و اعلا قرار گرفتند.

دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه تصریح کرد: هنرمندان عکاس سراسر ایران می توانند در سه بخش اصلی، ویژه وجنبی در این جشنواره ملی حضور یابند.

عمرانی با اشاره به گاه شماره جشنواره اظهار کرد: هجدهم آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار از سوی دبیرخانه در نظر گرفته شده و نوزدهم آبان نیز داوری آثار توسط: محمد ستاری، محمدرضا شریف زادگان، ناصر محمدی، کمال الدین شاهرخ و عادل عزیزی انجام می شود و سرانجام بیستم آبان ماه جاری نفرات برگزیده از سوی هیات داوران در آیین اختتامیه، معرفی، تقدیر و جوایز ایشان به آنها اهدا می‌شود.

عمرانی خاطر نشان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی دبیرخانه جشنواره، در بخش اصلی سه نفر برگزیده و دو نفر شایسته تقدیر، در بخش ویژه نیز سه نفر در رتبه‌های نخست تا سوم و در بخش جنبی در مجموع شش برگزیده در بخش های عکس و ویدیو معرفی خواهند شد.

سایر اخبار و اطلاعات و گزارش‌های دریافتی از دبیرخانه جشنواره بلافاصله پس از دریافت از طریق سرخط اخبار دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک و سپس در سایر شبکه‌های اجتماعی تحت پوشش منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کارگاه آموزش عکاسی صنعتی در بوشهر برگزار شد
پسین
یادداشت: از اعتبار پوستر جشنواره های عکاسی تا اعتبار امروز!

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست