1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه آموزش عکاسی صنعتی در بوشهر برگزار شد

کارگاه آموزش عکاسی صنعتی در بوشهر برگزار شد

کارگاه آموزش عکاسی صنعتی “آن سوی مردمک “در شرکت گاز استان بوشهر برگزار شد.
همزمان با سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس کارگاه آموزش عکاسی صنعتی تحت عنوان آن سوی مردمک با تدریس ساعد نیک ذات در شرکت گاز استان بوشهر برگزار
شد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس ،سالن کنفرانس شرکت گاز استان بوشهر میزبان هنرمندان و علاقمندان هنر عکاسی با تدریس ساعد نیک ذات عکاس و فیلمبردار شناخته شده ایرانی بود.


ساعد نیک ذات مدرس این کارگاه آموزشی از اعضای انجمن فیلمبرداران سینمای ایران، عضو هیات موسس انجمن عکاسان ایران و عضو انجمن عکاسان بحران ایران است. در طول سال‌های فعالیت فرهنگی و هنری خود، ضمن تدریس دروس عکاسی و فیلمبرداری، چندین نمایشگاه در ایران و خارج از کشور ( فرانسه، یونان، بلغارستان، لیتوانی، قبرس و …) برگزار کرده و در بسیاری از جشنواره های کشور، به عنوان عضو هیات انتخاب و داوری حضور داشته است.

وی از اینکه در زادگاه خودش این کارگاه آموزش را برگزار می کند ابراز خوشحالی کرد و گفت: عکاسی یک کار میدانی است و هر عکس، می تواند داستانی را برای بیننده روایت کند. با روند رو به رشد تکنولوژی و وجود ابزار مناسب و قدرتمند در هنر عکاسی ،دانستن تئوری و دانش اولیه این هنر، از ابزار اساسی موفقیت در این هنر می‌باشد.


این کارگاه آموزشی که بیش از سه ساعت به طول انجامید پیرامون عکاسی تبلیغاتی و صنعتی مباحثی مطرح شد که هنرجویان با تحربیات عکاسی در منطقه های صنعتی آشنا شدند.

ساعد نیک ذات با ریزبینی خاصی نکات فنی عکاسی تبلیغاتی را تشریح و ذهن خلاق یک عکاس را در کنار موضوعی بنام شناخت نور به شکل ویژه ای موشکافی کرد.

در پایان این کارگاه آموزشی «ابراهیم عباسی» دبیر سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس ضمن تشکر از حضور علاقه مندان به این کارگاه از ساعد نیک ذات به عنوان یکی از مفاخر هنری استان بوشهر تقدیر کرد و گفت: استقبال از این رویداد فرهنگی در دوره های گذشته مناسب بوده و این رویداد در سومین سال از برگزاری به یک بلوغ رسیده است و امیدواریم در دوره سوم نیز شاهد یک رقابت حرفه ای باشیم.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب «عکاسی در ۳۰ثانیه» منتشر شد
پسین
هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران در حال برگزاری است

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست