1. خانه
  2. اخبار
  3. کارگاه عکاسی صنعتی در حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار شد

کارگاه عکاسی صنعتی در حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار شد

نخستین کارگاه تخصصی عکاسی با بررسی مفاهیم و جایگاه عکاسی در صنعت با حضور چند تن از اساتید عکاسی خانه عکاسان ایران در حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، در این کارگاه تخصصی که صبح پنجشنبه در محل حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار شد، فرهود حقی از اساتید صاحب نام در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از عکس به عنوان یک عنصر مهم و اساسی در معرفی صنایع یاد کرد و گفت: با عکاسی صحیح از صنایع رو به رشد کشورمان می توان سهم به سزایی در معرفی آن به سایر کشورها دانست. وی با اشاره به تفاوتهای مهم عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی گفت: میدان عمل عکاسی صنعتی بسیار وسیع و تاثیرگذار است.

 فرهود حقی همچنین در این ورک شاپ که با حضور اعضای اتاق فکر عکاسی حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار میشد، با نمایش برخی عکسهای مطرح خود در زمینه سدهای مهم کشور، شرکتهای نفتی و صنایع آب و برق به تشریح ویژگی های این عکسها پرداخت. 

بر اساس این گزارش دو تن از اساتید خانه عکاسان ایران در سه روز اقامت خود در تبریز عکسهایی از پتروشیمی تبریز و همچنین زیبایی های شهر تبریز ثبت کرده اند که مقرر شده است متعاقباً از این آثار جهت چاپ کتاب عکس و برگزاری نمایشگاه های عمومی استفاده شود.

در این ورک شاپ تخصصی اساتیدی چون محمدمهدی رحیمیان مدیر نمایشگاههای خانه عکاسان، مهدی فلاخویی نژاد مدیر جشنواره ها و مسابقات خانه عکاسان، داریوش کیانی، محمد خادمیان مدیر آموزش خانه عکاسان، سمیه کیانی مسئول امور استانهای خانه عکاسان و مهناز شفیعی مدیر اجرایی خانه عکاسان حضور داشتند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست