1. خانه
  2. اخبار
  3. پنجمین کارگاه آموزشی، تخصصی عکاسی تبلیغاتی و صنعتی برگزار شد

پنجمین کارگاه آموزشی، تخصصی عکاسی تبلیغاتی و صنعتی برگزار شد

 

پنجمین کارگاه آموزشی _ تخصصی انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، با همکاری موزه امام علی (ع) در محل این موزه برگزار شد.

به گزارش انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران؛ این کارگاه پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه با موضوع عکاسی از مواد غذایی، توسط "جلال سپهر" یکی از اعضای انجمن، در موزه امام علی (ع) بر پا شد. در این گارگاه ضمن پرداختن به یک عکاسی استودیویی زنده، تعدادی اسلاید در این رابطه به نمایش گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، در کارگاه مذکور "سپهر" به مسایلی چون چگونگی انتخاب و تزئین مواد غذایی قبل از عکاسی، چگونگی ایجاد کنتراست رنگی در این گونه عکاسی، انواع روشهای استودیویی برای داشتن نتیجه ای بهتر و همچنین تشریح انواع چیدمان مواد غذایی با توجه به نوع استفاده از این عکسها در مقاصد مختلف اعم از بسته بندی، تبلیغات در تقویم، بیلبورد و غیره، پرداخت.

این کارگاه که با حضور تعداد زیادی از علاقمندان و چند تن از اساتید برجسته عکاسی تبلیغاتی و صنعتی ایران برگزار شد، پس از حدود سه ساعت، با پرسش و پاسخ شرکت کنندگان به پایان رسید.

لازم به ذکر است، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران که به منظور گسترش و ارتقاء جایگاه عکاسی تبلیغاتی و همچنین ایجاد انسجام میان فعالان این شاخه از عکاسی در ایران پایه گذاری شده است، اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی – تخصصی عکاسی تبلیغاتی و صنعتی کرده که تا به حال پنج کارگاه با موضوعات مختلف را پشت سر گذاشته است.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه ها می توانند به سایت اینترنتی انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران به آدرس www.iranaipa.com مراجعه نمایند.

گزارش: الهام امامی

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست