1. خانه
  2. اخبار
  3. کارگاه آموزشی، تخصصی انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی

کارگاه آموزشی، تخصصی انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی

 

 عکاسی مواد غذایی یکی از دشوارترین شاخه های عکاسی تبلیغاتی است.
پنجمین دوره ی کارگاه آموزشی، تخصصی انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران با هدف انتقال تجربیات در زمینه عکاسی از مواد غذایی توسط جلال سپهر، ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

"جلال سپهر" عضو انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، متولد ۱۳۴۷ در تهران است.

وی از سال ۱۳۷۳ در ژاپن به عکاسی آماتوری روی آورد که پس از بازگشت به ایران به طور حرفه ای در مسیر عکاسی قرار گرفت و در این راه با داریوش کیانی آشنا شد که این دو به اتفاق در سال ۱۳۷۹ یک استودیو عکاسی تبلیغاتی و صنعتی را تاسیس نمودند.

وی از ابتدای تاسیس انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران همواره به عنوان عضو فعال این انجمن مطرح بوده است.

سپهر در ادامه سلسله کارگاه های آموزشی، تخصصی که از سوی انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران برگزار می شود، اقدام به برگزاری کارگاهی با عنوان عکاسی از مواد غذایی کرده است.
وی در خصوص اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی – تخصصی می گوید: کارگاه مورد نظر با هدف معرفی جنبه های تبلیغاتی این نوع عکاسی به علاقمندان این رشته برگزار می شود.

 

به گفته وی کارگاه محلی برای انتقال تجربیات است و بنابراین نکات ظریفی که از طریق برگزاری این کارگاه ها مطرح می شود می تواند کاربرد زیادی برای شرکت کنندگان داشته باشد.
 جلال سپهر از عکاسی از مواد غذایی به عنوان یکی از دشوارترین شاخه های عکاسی تبلیغاتی یاد کرد و افزود "زمان" نقش مهمی در عکاسی از مواد غذایی دارد، چرا که در این شیوه از عکاسی ، مواد غذایی باید تازگی خود را حفظ کنند.
وی در ادامه جایگاه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی را در ایران کمرنگ عنوان کرد و گفت تاکنون این نوع عکاسی که بیشترین تکنیک را داراست ، در کشور به طور حقیقی معرفی نشده که در این خصوص می توان از برگزاری این گارگاه ها توسط انجمن به عنوان اقدامی در راستای معرفی بیش از پیش جایگاه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی به جامعه یاد کرد.

عضو انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران در پایان عکاسی تبلیغاتی را به عنوان شاخه ای همراه با صنعت کشور دانست که امروزه توانایی رقابت با عکاسان این رشته درجهان را دارد.

 

لازم به ذکر است پنجمین کارگاه آموزشی، تخصصی انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران با موضوع عکاسی از مواد غذایی در محل موزه امام علی (ع)، ۲۴ اردیبهشت ماه جاری، از ساعت ۱۵ الی ۱۸، برگزار می شود.

این کارگاه با اجرای عکاسی به صورت زنده به موضوعاتی چون چیدمان های استودیویی، تکنیک ها و ترفندهای عکاسی از مواد غذایی و کاربرد این عکاسی در رسانه های تبلیغاتی می پردازد.

علاقمندان به حضور در کارگاه آموزشی فوق می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی www.iranaipa.com و یا به لابراتوار آریا (۸۸۳۰۲۴۸۱_ ۰۲۱) مراجعه نمایند و یا با دبیر این انجمن ( ۰۹۳۲۹۴۲۴۹۶۷ ) تماس بگیرند.

خبر: الهـام امـامی
عکس: جلال سپهر

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست