1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره عکس دانشگاه آزاد با معرفی برگزیدگان تمام شد

جشنواره عکس دانشگاه آزاد با معرفی برگزیدگان تمام شد

مراسم اختتامیه‌ی جشنواره عکس دانشگاه آزاد عصر روز گذشته ـ ۲۶ شهریور ماه ـ در محل ایوان عطار مجموعه سعدآباد با حضور عبدالله جاسبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و پخش فیلمی از زندگی هنرمند فقید «بهمن جلالی» برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد فخریان از اعضای هیأت داوران این جشنواره پس از قرائت بیانیه هیأت داوران بیان کرد: جشنواره عکس دانشگاه آزاد به رغم آنکه بیشتر شرکت‌کنندگان از دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان همین مجموعه آموزشی هستند، ولی با فزونی تعداد عکس‌ها روبرو بود که این از شوق همین جامعه محدود حکایت دارد.

 

این عکاس و مدرس دانشگاه افزود: متأسفانه بیشتر عکس‌ها ازنظر کیفی در حد انتظار نبود و به لحاظ مسائل فنی و ظاهری، عکس‌های خوبی را در این جشنواره شاهد نبودیم. متأسفانه انتخاب سوژه و نوآوری نیز آن‌چنان که باید قوی نبود، به خصوص در بخش مجموعه عکس، که حتی ما برای یافتن یک مجموعه منجسم دچار مشکل شده بودیم و این نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان هنوز مفهوم درستی از مجموعه عکس را درنیافته‌اند.

 

به گزارش ایسنا، داوری این جشنواره بر عهده‌ی رعنا جوادی،‌ سیف‌الله صمدیان، اسماعیل عباسی، محمود کلاری، شیرین حکمی، کتایون قدس‌راد و فرهاد فخریان بوده است.

 

جاسبی نیز که در این مراسم سخنرانی نکرد، در بخش اهدای جوایز به برگزیدگان، حضور داشت.

 

برگزیدگان این جشنواره در بخش دانشجو و دانشگاه: منصور معتمدی، ابراهیم کوچکی، سجاد عبداللهی، سیدمحسن سجادی و بهنام صدیقی که هرکدام هفت سکه بهارآزادی دریافت کردند. به علاوه، در این بخش سیده نازنین ظفر صادقیان به عنوان عکاس خلاق جایزه سفر یک هفته‌ای به ایتالیا را از آن خود کرد.

 

در بخش پایان‌نامه دانشجویی: مهدی قاسمی، علیرضا صوت‌اکبر، رضا سیدپایداری، امیرحبیب طاری‌فر، حمید قدرتی، مرضیه اسدزاده، عابده گرشاسبی برگزیده و برنده سفر یک هفته‌ای به ایتالیا شدند.

 

در بخش آزاد: آرش حمیدی معتمدی، امیر حمیدی معتمدی، مسعود سلیمانی و شفق روحی هرکدام برنده هفت سکه طلا و آرش خاموشی و مهسا نوروزی لواسانی به عنوان عکاسان خلاق برنده سفر یک هفته‌ای به ایتالیا شدند.

 

گفتنی است: در این مراسم حسن بیادی ـ نایب رئیس شورای شهر تهران ـ و زارع ـ مدیرکل امور مجلس دانشگاه آزاد ـ حضور داشتند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست