1. خانه
  2. اخبار
  3. داوران عکس جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

داوران عکس جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

جاسم غضبانپور، سیف‌الله صمدیان، مسعود زنده‌روح کرمانی، فرهاد سلیمانی و محمدمهدی رحیمیان آثار بخش عکس نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را داوری می‌کنند.

دبیر بخش عکس جشنواره تجسمی فجر به خبرنگار مهر گفت: فراخوان بخش عکس آماده شده و به زودی منتشر می‌شود. ما برای انتخاب آثار شورایی متشکل از فرهاد سلیمانی، محمدمهدی سلیمانی، داریوش عسگری، مجید ناگهی و مهدی مقیمی‌نژاد تشکیل دادیم. همچنین با حضور سلیمانی و رحیمیان از شورای انتخاب در کنار غضبانپور، صمدیان و زنده‌روح کرمانی آثار داوری خواهد شد.

علیرضا کریمی صارمی در ادامه افزود: با وجود اینکه فرصت کمی تا برگزاری جشنواره در اختیار داریم، امیدوارم بتوانیم جشنواره تجسمی فجر را در شان نام انقلاب اسلامی برگزار کنیم. این کمی زمان را با عکس‌هایی که هنرمندان در سال‌های گذشته با موضوع امید به آینده ثبت کرده‌اند جبران خواهیم کرد.

وی با اشاره به سیاست‌های بخش عکس گفت: ما قصد داریم در کنار بخش اصلی یک بخش غیر رقابتی برگزار کنیم تا هنرمندان عکاس پیشکسوت و حرفه‌ای آثار خود را در آن با موضوع سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب ارائه دهند. همچنین برای معرفی هنرمندان بخش همایش و کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

دبیر بخش عکس جشنواره تجسمی فجر در پایان گفت: برای بخش همایش ما هنرمند خارجی نخواهیم داشت و محمد ستاری در آن حضور دارد. از آنجا که دبیرخانه جشنواره فجر دائمی است، امیدوارم در سال‌های آینده بتوانیم شاهد برنامه‌ریزی بهتری باشیم و جشنواره برای برگزار شدن به شکل بین‌المللی شرایط بهتر داشته باشد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست