1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. رونمایی از کتاب «تاریخ عکاسی و عکس‌های تاریخی کرمان»

رونمایی از کتاب «تاریخ عکاسی و عکس‌های تاریخی کرمان»

شب رونمایی از کتاب «تاریخ عکاسی و عکس‌های تاریخی کرمان» با حضور عکاسان و کارشناسان و اساتید فرهنگ و هنر در کرمان برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، به مناسبت انتشار کتاب «تاریخ عکاسی و عکس‌های تاریخی کرمان» تألیف عباس افضلی ننیز، ششصد و سی هفتمین شب از شب‌های بخارا به رونمایی از این کتاب اختصاص یافته است که مقرر شده در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار می‌شود.


در این نشست که به صورت مستقیم از نشانی اینستاگرام میزبان و برخی میهمانان پخش خواهد شد به مناسبت انتشار کتاب «تاریخ عکاسی و عکس‌های تاریخی کرمان»، سید محمدعلی گلاب‌زاده (پژوهشگر تاریخ کرمان و مدیر مرکز کرمانشناسی)، مظفر طاهری (استاد عکاسی دانشگاه‌های کرمان، قزوین و سوره تهران و از پیشکسوتان عکاسی کرمان)، دکتر پریسا کدیور (نویسنده و پژوهشگر تاریخ و استاد دانشگاه کرمان)، مهرداد اسکویی (مستندساز، عکاس و پژوهشگر عکس‌های تاریخی)، مجتبی احمدی (ویراستار و مدیر هنری کتاب)، عباس افضلی ننیز (پژوهشگر و مؤلف کتاب) و علی دهباشی (سردبیر مجله بخارا) سخنرانی خواهند کرد.
این مراسم با حضور استادان و دانشجویان و اهالی فرهنگ و هنر کرمان برگزار خواهد شد.
عباس افضلی ننیز متولد ۱۳۵۹ در کرمان و عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید باهنر است. او از دوره دانشجویی در رشته عکاسی دانشگاه هنر تهران، پژوهش در تاریخ عکاسی را آغاز کرده و اینک پس از حدود ۱۵ سال بخشی از یافته‌های خود را در قالب کتاب مذکور ارایه می‌کند.
ناشر کتاب «تاریخ عکاسی و عکس‌های تاریخی کرمان» دانشگاه شهید باهنر کرمان و مرکز کرمانشناسی با حمایت روابط عمومی مس سرچشمه رفسنجان و بنیاد ایران‌شناسی هستند.
نشست و رونمایی از این کتاب در ساعت ۶ بعدازظهر جمعه بیستم خرداد ۱۴۰۱ در سالن روباز آمفی‌تئاتر موزه هنرهای معاصر کرمان برگزار می‌شود و به صورت مستقیم از نشانی‌های: abbas_afzali_naneez.1 و alidehbashi7 و bukharamag در اینستاگرام پخش خواهد شد.
موزه هنرهای معاصر کرمان در: خیابان شریعتی، نرسیده به باغ ملی واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
یادداشت رضا کیانیان بر کتاب عکس «عکس و گفت» داود امیری
پسین
جشنواره عکاسی مستند اجتماعی کرفتو تمدید شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست