1. خانه
  2. اخبار
  3. سوگواران حسینی زنجان در کادر عکاسان تبریزی نشستند

سوگواران حسینی زنجان در کادر عکاسان تبریزی نشستند

عکاسان آذری با برگزاری یک سفر گروهی به شهر زنجان از سوگواری اهالی این شهر عکاسی کردند.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " گروه عکاسان یاد در قالب اعضای انجمن عکاسی بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی روز سه شنبه هفتم آذرماه جاری به مقصد شهر زنجان، حرکت کرده و از آیین ها و مراسم های سوگواران حسینی در این شهر به عکاسی پرداختند.

سوگواران حسینی زنجان در کادر عکاسان تبریزی نشستند

در این سفر ۲۱ عکاس و علاقه مند به عکاسی حضور داشته و ضمن دریافت بسته های فرهنگی و جزوه جغرافیایی منطقه از مراسم عزاداری خیابانی حسینیه اعظم زنجان به عکاسی مشغول شدند.

در این سفر که با هدف عکاسی از مراسم عزاداری خیابانی حسینیه اعظم زنجان انجام شد، عکاسان ضمن استقبال گرم مسئولین فرهنگی حسینیه اعظم زنجان، در یک هوای سرد پائیزی، از این مراسم به عکاسی پرداختند.
مطابق روال برنامه های انجمن عکاسی سازمان بسیج هنرمندان آذربایجانشرقی مبنی بر بهره مندی از حضور اساتید عکاسی در سفرهای این انجمن، شرکت کنندگان در این سفر به صورت گروه بندی شده در فواصل مختلف زمانی از تجارب اساتید عکاسی بهره مند گشتند.

اسامی عکاسان و علاقه مندان حاضر در این سفر به این ترتیب اعلام شده است:
سیدجعفر اسحقی، یوسف اکبری پابندی، پروین بهرامی، جواد بهمنش راد، حسین جاودانی پور، سعید جبار زاده، لاچین حقیری، سجاد خلیلی فائزی، مینا رونده، قاسم صحرایی، وحدت صدر محمدی، حامد فائزی، هادی فائزی، مصطفی قربان پور طاهری، ندا ظروفی آذر، ملک ناصر قربان زاده، عبداله قریشی زاده، رقیه کوجواری، میر صمد محمودی انوریان، صحرا مولایی و بهروز نوری.

سفر عکاسی حسینیه اعظم زنجان به صورت یک روزه برگزار شد و عکاسان شرکت کننده بعد از انجام عکاسی و شرکت در یک جلسه فرهنگی، بامداد روز شنبه ۴ آذرماه جاری (تاسوعای حسینی) به محل آغاز حرکت در شهر تبریز بازگشتند.
خبر: ملک ناصر قربانزاده

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست