1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. شورای سیاست‌گذاری هشتمین سالانه‌ ‌عکس دانشجویان عکاسی آغاز بکار کرد

شورای سیاست‌گذاری هشتمین سالانه‌ ‌عکس دانشجویان عکاسی آغاز بکار کرد

شورای سیاست‌گذاری هشتمین سالانه‌ ‌عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران از سال ۱۳۹۵ و به همت انجمن علمی این رشته آغاز به کار کرده است. این رویداد دانشجویی در هفت دوره‌ی گذشته با برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده‌ی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، نشست‌های تخصصی با محوریت عکاسی، پخش فیلم مستند عکاسان بزرگ، نشست‌های گفتگو با هنرمندان، پژوهشگران و عکاسان و همین‌طور گفتگو با استعدادهای نوظهور عکاسی ایران به فعالیت مستمر خود ادامه داده و تبدیل به یکی از رویدادهای مهم دانشگاهی رشته‌ی عکاسی ایران شده است.

شورای سیاست‌گذاری هشتمین سالانه‌ ‌عکس دانشجویان عکاسی
در ادامه‌ی همین روند و طبق شیوه‌نامه‌ی مصوب سالانه، انجمن علمی رشته عکاسی دانشگاه تهران با انتشار فراخوان اقدام به دریافت پروپوزال دبیر اجرایی کرد و پس از بررسی پروپوزال‌های ارسال شده، دبیر اجرایی و اعضای شورای سیاست‌گذاری هشتمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران مشخص شدند.

در این دوره جناب آقایان حسن و حسین روشن‌بخت به‌عنوان دبیران علمی، علی نجات‌بخش اصفهانی به‌عنوان دبیر اجرایی، بهنام پرنگ، سارا یکتا‌پور، گندم شکوفی و علی رحمن به‌عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری هشتمین سالانه عکاسی دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران فعالیت خواهند کرد.

زمان‌بندی رویدادها و اطلاعیه‌های این دوره‌ی سالانه به‌تدریج در سایت، کانال تلگرام، صفحه‌ی اینستاگرام سالانه منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این رویداد دانشجویی و مشاهده‌ی آثار برگزیدگان یا تماشای نشست‌های سالانه‌های گذشته می‌توانید به سایت سالانه به آدرس www.utphotoex.ir مراجعه کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «زن بی زن» در گالری آتبین
پسین
فراخوان دومین آفرین­واره بین المللی فیلم و عکس راوی عشق

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست