1. خانه
  2. اخبار
  3. عکس‌های «هدیه‌ تهرانی» در جشنواره نوروزی گالری جهان‌نما

عکس‌های «هدیه‌ تهرانی» در جشنواره نوروزی گالری جهان‌نما

عکس‌های هدیه تهرانی، بازیگر سینما در جشنواره نوروزی گالری جهان‌نما به نمایش درخواهد آمد و به فروش می‌رسد.

 

به گزارش بخش هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این گالری به مناسبت ثبت جهانی نوروز در فهرست میراث فرهنگی یونسکو ،اقدام به برگزاری نمایشگاهی از آثار هنرمندان ایرانی خواهد کرد.

 

در این نمایشگاه ۵۰ هنرمند معاصر در رشته‌های نقاشی، شیشه، سفال و صنایع دستی بیش از ۵۰۰ اثر خود را به نمایش می‌گذارند و در کنار آنها هفت عکس ازمجموعه عکس‌های «هدیه تهرانی» با موضوع ماهی قرمز، سفره هفت‌سین و نیز تعدادی ازعکس‌هایش از طبیعت و آب به نمایش درمی‌آید.

 

این نمایشگاه از روز پنجشنبه – ۱۳ اسفند – ساعت ۱۶ افتتاح و تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت. همچنین آثار نمایشگاه در تاریخ ۲۷ اسفند تغییر خواهد کرد و آثاری جدید از هنرمندان جوان به نمایش درمی‌آید.

 

در جشنواره نوروزی گالری جهان‌نما که در ایام نوروزی نیز باز خواهد بود ،آثار جهت فروش ارائه می‌شود و به دلیل نزدیکی به عید نوروز این آثار با قیمت‌هایی همراه خواهد بود که تمام مردم بتوانند اقدام به خرید کنند به این معنی که قیمت آثار تعدیل شده‌اند.

 

گفتنی است ؛علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید آثار به نگارخانه جهان‌نما واقع در میدان نیاوران مجموعه تاریخی، فرهنگی نیاوران مراجعه کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست