1. خانه
  2. اخبار
  3. عکسهای رئوف محسنی در خانه عکاسان به نمایش درمی‌آید

عکسهای رئوف محسنی در خانه عکاسان به نمایش درمی‌آید

مستندهای اجتماعی رئوف محسنی با عنوان "گلزار شهدا" به مناسبت هفته دفاع مقدس در خانه عکاسان به نمایش گذاشته می‌شود.

رئوف محسنی عکاس در مورد آثارش به خبرنگار مهر گفت: دو سال است روی این موضوع کار می‌کنم چون به عنوان بخشی از یک مستند اجتماعی هستند که قصد دارم در آینده آنها را دنبال کنم و در مورد خانواده شهدا و حال و هوای عاطفی آنها عکاسی کنم.

وی سپس به برگزاری نمایشگاه اشاره کرد: علاوه ‌بر این عکسها، در مورد چند موضوع دیگر نیز از فضای بهشت زهرا عکاسی کرده بودم. تعدادی از آنها در خبرگزاری مهر به صورت گزارش تصویری منتشر شده بود که آقای رسول اولیازاده، رئیس خانه عکاسان آثار را دیده بود و از من برای برگزاری نمایشگاه در هفته دفاع مقدس دعوت کرد.

محسنی افزود: من مجموعه‌ای از عکسهایم را که با موضوع شهدا بودند، در اختیار خانه عکاسان قرار دادم و آنها ۴۰ عکس را برای برگزاری نمایشگاه انتخاب کردند.

وی گفت: اگر در آینده امکانی فراهم شود، مستندهای تصویری خود با موضوع شهدا و خانواده‌های آنها را در کتابی منتشر می‌کنم.  

رئوف محسنی متولد ۱۳۵۹ در اردبیل است. وی فارغ التحصیل رشته عکاسی از هنرستان استاد شهریار است و از دانشگاه شهید رجایی لاهیجان فوق دیپلم گرافیک دریافت کرده است. محسنی در فاصله سالهای ۸۰ تا ۸۴ مسئول خانه عکاسان اردبیل بوده و تا به حال در بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی در اردبیل و تهران شرکت کرده است.

وی که از سال ۸۵ فعالیت خود را با خبرگزاری مهر شروع کرده، دارنده لوح افتخار جشنواره هنرهای تجسمی در سال ۷۷ است. نمایشگاه عکسهای رئوف محسنی از ۳۰ شهریور به مدت یک هفته در خانه عکاسان به نشانی خیابان حافظ، تقاطع سمیه برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست