1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دستاورد نگاه ۹عکاس در « خاکستر » به نمایش درمی آید

دستاورد نگاه ۹عکاس در « خاکستر » به نمایش درمی آید

دستاورد نگاه ۹عکاس در نمایشگاه گروهی عکس « خاکستر » همراه با رونمایی از کتاب عکس ۹ در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی آید.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک آثار عکاسی تنی چند از عکاسان جوان در قالب مجموعه هایی مستقل از عصر روز جمعه ۱۴ آبان ماه جاری در نگارخانه فرهنگسراى نیاوران به نمایش گذاشته می شود.
دستاورد نگاه 9عکاس در « خاکستر » به نمایش درمی آید در نمایشگاه گروهی عکس « خاکستر » تعداد ۴۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه های گوناگون همراه با ویدئوآرت و یک اثر پرفورمنس آرت با محتوای مفهومی به نمایش گذاشته می شود.
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: صله ابوطالب ، نسرین ابریشمی ، مهدیه زینی اسکویی ، ستاره اسماعیل زاده ، فتانه رحیمی ، فهیمه صفاری ، فرزانه کردی ، ارشاد مظلومی و فرشید ریاحی پناه .
مستقل از مجموعه آثار نمایشگاه عکس خاکستر ، کتابی نیز با عنوان ۹ نیز به چاپ رسیده است که همزمان با گشایش نمایشگاه ، رونمایی شده و جهت عرضه در نمایشگاه ارایه می شود.
مسئولیت گردآورندگى نمایشگاه را صله ابوطالب برعهده داشته است.
در قاب متن ابتدای این نمایشگاه آمده است: ما بیننده را دعوت می کنیم تا با تصاویرمان گفتمانی آغاز کنیم … مجموعه ی حاضر حاصل تلاش نه عکاس با نه روایت متفاوت است که با تلاش و کوشش خانم صله ابوطالب گردآوری شده است …

مجموعه آثار چاپ شده در کتاب « ۹ » دستاورد نگاه ٩ عکاس است که فراموش شدگى را از دریچه دلشان به تصویر کشیدند و گفتگویى را با بینندگان آغاز خواهند کرد.

نمایشگاه گروهی عکس خاکستر در ساعت ١۶ روز جمعه ١۴ آبان ماه گشایش یافته و تا ساعت ٢٠ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند تا پایان روز شنبه ٢٢ آبان ماه همه روزه از ساعت ١٠ تا ٢٠ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.
نگارخانه نیاوران در تهران، ابتداى خیابان پاسداران، مقابل بوستان نیاوران، فرهنگسراى نیاوران، گالرى شماره ٢ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « جهان بی زمان » در نگارخانه رادین مشهد
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « رنگ در عکاسی » در نگارخانه شفق

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست