1. خانه
  2. اخبار
  3. معرفی داوران جشنواره منطقه ای سینمای جوان اروند

معرفی داوران جشنواره منطقه ای سینمای جوان اروند

هیئت داوران بخش‌های فیلم، فیلمنامه، عکس و پوستر فیلم جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان_منطقه سه "اروند" معرفی شدند.

 به گزارش خبرگزاری مهر، هیئت داوران بخش فیلم جشنواره اروند را هنرمندانی چون، جهانگیر الماسی، رضا برجی و اسماعیل براری تشکیل می دهند، که قرار است ۲۵۷ فیلم داستانی، ۱۲۳ فیلم مستند، ۴۷ فیلم تجربی، ۲۴ فیلم پویانمایی ( در مجموع ۴۵۱ عنوان فیلم ) را داوری کنند.

در بخش فیلمنامه هیئت داوران متشکل ازعزیزا… مشهدی، محمد تقی فهیم ومریم پوریامین تعداد ۱۴۹ عنوان فیلمنامه ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را بررسی و داوری می‌کنند. در بخش عکس و پوستر فیلم  اسماعیل عباسی، یدا… عبدی و ابراهیم صافی هیات داوری این بخش را تشکیل می دهند و ازمیان ۷۶ قطعه پوستر و ۸۴۴ عکس ارسال شده، آثار پذیرفته شده و برتر را انتخاب خواهند کرد.

جشنواره منطقه ای سینمای جوان اروند در بخش های مسابقه فیلم کوتاه، عکس، فیلمنامه و پوستر فیلم برگزار می شود که  بخش فیلم این جشنواره شامل مسابقه آزاد، آئین مهر، چشم انداز سرزمین زیبای ما و چراغ راه و همچنین بخش جنبی در برگیرنده بزرگداشت، مرور آثار نشست های نقد و بررسی و … است.

نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان، منطقه سوم با عنوان اروند از ۱۰ تا ۱۲ اسفند ماه در استان خوزستان شهر آبادان با شرکت هنرمندان فیلمساز ، عکاس ، فیلمنامه نویس و طراح پوستر استانهای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، قم، اصفهان، کرمانشاه، لرستان، همدان، ایلام و خوزستان برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست