1. خانه
  2. اخبار
  3. نام نویسی کارگاه‏های آموزشی دومین جشنواره ترافیک و رسانه آغاز شد

نام نویسی کارگاه‏های آموزشی دومین جشنواره ترافیک و رسانه آغاز شد

دبیر دومین جشنواره ترافیک و رسانه از نام نویسی کارگاه‏های آموزش تخصصی ترافیک ویژه خبرنگاران در پایتخت خبر داد.

به گزارش موج، دکتر سید غلامرضا کاظمی دینان دبیر دومین جشنواره ترافیک و رسانه با ببان این مطلب اظهارداشت: کارگاه‏های آموزشی تخصصی ترافیک از برنامه‏های جنبی دومین جشنواره ترافیک و رسانه است که ۱۱ اسفند ماه (یک روز پیش از زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره) برگزارمی‏شود.
وی تصریح کرد: کارگاه‏های مذکور در دو بخش آموزش‏های تخصصی ترافیک با محور حمل و نقل و حمل و نقل عمومی و آموزش روزنامه نگاری با محوریت روزنامه نگاری الکترونیکی برگزار می‏شود.
وی افزود: تدریس کارگاه‏های تخصصی ترافیک را جناب آقای مهندس شهید زاده که از متخصصان برجسته شهری می‏باشند، بر عهده دارند.
وی ادامه داد: تدریس کارگاه روزنامه نگاری الکترونیکی بر عهده جناب آقای دکتر نمکدوست می‏باشد.
وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و مشارکت اصحاب رسانه در دومین جشنواره ترافیک و رسانه اذعان داشت: همزمان با برگزاری کارگاه‏های آموزشی، نمایشگاه عکس و کاریکاتورهای منتخب خبرنگاران شرکت کننده در تالار حرکت جهت بازدید رسانه‏های جمعی به نمایش درخواهد آمد.
کاظمی دینان با اشاره به استقبال بی نظیر رسانه‏های جمعی از برپایی کارگاه‏های آموزشی تخصصی ترافیک ویژه خبرنگاران حوزه شهری از آنان خواست به منظور شرکت در این کارگاه‏های آموزشی از طریق دبیرخانه اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: در پایان برگزاری این کارگاه‏ها، به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر پایان دوره اهدا می‏گردد.
دبیر دومین جشنواره ترافیک و رسانه با اشاره به تعداد آثار شرکت کننده در جشنواره گفت: امسال مجموعا حدود ۴ هزار اثر در دو بخش رسانه‏ها و روابط عمومی‏های حوزه ترافیک به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که یکهزار و ۲۰۰ اثر مربوط به اصحاب رسانه می‏باشد.
وی خاطر نشان کرد: این آثار برای داوری به هیات داوران ارائه شده است و نتایج آن به زودی اعلام می‏گردد.
به گفته کاظمی دینان، آثار رسانه‏های جمعی درسه حوزه گفت وگو، مقاله وسرمقاله و گزارش، عکس و کاریکاتور و برنامه‏های تولیدی صدا و سیما درحوزه ترافیک تهران به دبیرخانه دائمی جشنواره ترافیک و رسانه ارسال شده است.
وی با تاکید بر این که تمام آثار ارسالی به دومین جشنواره ترافیک و رسانه، برترین است و قابل تقدیر می‏باشد، خاطرنشان کرد: طبق روال مرسوم همه جشنواره‏ها، در روز اختتامیه از منتخبانی که آثار آنان توسط هیات داوری برگزیده شود تقدیر به عمل خواهد آمد.
کاظمی دینان همچنین تاکید کرد: آثار ارسالی به جشنواره توسط هیات برجسته ژورنالیستی که از بزرگان اساتید روزنامه نگاری کشور هستند، بر اساس چهارچوب کاملا علمی و عادلانه داوری شده و نتایج استخراج خواهد شد.
وی از حضور خبرنگاران و رسانه‏های جمعی در همایش دوچرخه سواری قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد: همایش دوچرخه سواری ویژه خبرنگاران با برنامه ریزی منظمی در مقاطع مختلف سال به طور مستمر، هر سه ماه یک بار ادامه یابد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست