1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه « پیرامون » در نگارخانه صادقیان یزد

نمایشگاه « پیرامون » در نگارخانه صادقیان یزد

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسی ” محمدرضا آخوندی خرانق ” و “علی گلشن ” با عنوان “پیرامون” عصر روز یکشنبه ساعت ۱۸ در نگارخانه صادقیان شهر یزد گشایش می یابد.
این نمایشگاه شامل ۴۵ قطعه عکس در اندازه ۱۵در۱۵ سانتیمتر است که با دوربین گوشی تلفن همراه، توسط ایندو عکاس جوان عکاسی شده اند و در ۱۵ گروه سه تایی روی دیوار خواهند رفت.

نمایشگاه « پیرامون » در نگارخانه صادقیان یزد

محمدرضا آخوندی خرانق متولد دی ماه سال ۱۳۶۸ و دانش آموخته کارشناسی حقوق و علی گلشن متولد سال ۱۳۶۲ دانش آموخته کارشناسی مدیریت
بازرگانی می باشد.a
محسن بایرام نژاد در قسمتی از متنی که در مورد این نمایشگاه نوشته، اظهار داشته است: « عکس‌های نمایش‌داده‌شده در کنار هم، به‌دنبال ایجاد معنایی نو و ترکیبی نبوده و صرفاً به‌دلیل شباهت موضوعی/ بصری و برای سهولت خوانشِ عکس‌ها، کنار هم قرار گرفته‌اند.
عکس‌های این نمایشگاه ایده‌محور نبوده و ادعایی هم بر دوش ندارند؛ دراصل، مشاهدات عکاسان‌اش را ارائه کرده و آنچه در موضوعات ساده‌ی زندگی روزمره به چشمِ محمدرضا آخوندی و علی گلشن «عکاسانه» آمده را به نمایش گذاشته‌اند. اگرچه با چندی تک‌عکس (و نه با پروژه یا مجموعه‌ی تعریف‌شده) روبه‌رو شده‌ایم، اما به‌واسطه‌ی انتخاب و چینش موضوعی، از هر دری سخنِ نامربوط نشنیده و انسجامی قابل‌قبول به چشم می‌آید. »
این نمایشگاه ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۸ خردادماه جاری در محل نگارخانه گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایاین روز پنجشنبه همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه صادقیان در شهر یزد، خیابان شهیدتیمسار فلاحی، روبروی بوستان آزادگان، شماره ۹۶ واقع شده است.

پیشین
نمایشگاه عکس « فرش دستباف » به تبریز رسید
پسین
روی دیوار یک ساختمان قدیمی+تصاویر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست