1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس «السابقون» در موزه هنرهای معاصر فلسطین

نمایشگاه عکس «السابقون» در موزه هنرهای معاصر فلسطین

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در آستانه دومین شب پر فضیلت قدر نمایشگاه عکسی با عنوان "السابقون" با موضوع حماسه هشت ساله دفاع مقدس بر پا می شود.

این نمایشگاه که با همت و همکاری خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، فرهنگسرای پایداری و موزه هنرهای معاصر فلسطین بر پا خواهد شد در بر گیرنده ی ۵۰ قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید از 10 نفر از عکاسان هنرمند سالهای دفاع مقدس می باشد.

"السابقون" روز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه در ساعت ۱۸ افتتاح و همزمان با اذان مغرب میزبان روزه داران حاضر خواهد بود و بازدید از این نمایشگاه تا نیمه مهر ماه بوده و همه روزه از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ و پنج شنبه ها ۱۰ تا ۱۵ امکانپذیر می باشد..

عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه عبارتند از:

جاویدالاثر کاظم اخوان، شهید داریوش گودرزی کیا، سیف ا.. صمدیان، امیرعلی جوادیان، احمد ناطقی ، محمد رازدشت ، محمود ظهیرالدینی، علی فریدونی، مجید کریمیان، عربعلی هاشمی.

در متن این نمایشگاه آمده است:

به آفتاب نباید خیره شد، همه می دانند! اما، آفتاب چشم از دل بر نمیگیرد، بنشین و خیره شو! به یاد آفتابی هشت ساله که تابید و رفت…

موزه هنرهای معاصر فلسطین واقع در: تهران، میدان فلسطین،خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، تقاطع بزرگمهر، شماره ۶۴ می باشد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست