1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «جنگل من» خسرو وهابی در رشت

نمایشگاه عکس «جنگل من» خسرو وهابی در رشت

نمایشگاه عکس خسرو وهابی با عنوان «جنگل من» از عصر روز یکشنبه ۳ تیر ماه ۱۴۰۳ در گالری کلهر شهر رشت به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعدادی از آثار عکاسی خسرو وهابی و آخرین تجربه های عکاسانه این عکاس به نمایش گذاشته می شود.

نمایشگاه عکس «جنگل من» خسرو وهابی در رشتخسرو وهابی متولد سال ۱۳۶۱ در استان گیلان و دانش آموخته کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر لندن می‌باشد که تاکنون نمایشگاه هایی با عناوین: «مرز» در دانشکده ارتباطات بصری لندن، «در امتداد نگاه» در گالری مارلیک رشت، «ماه و ماهی» در گالری ایدیل استامبول، «هنرجویان ملک مدنی» در گالری مارلیک شهر رشت را در سوابق اجرایی_هنری خود به ثبت رسانده است.

نمایشگاه عکس «جنگل من» خسرو وهابی ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۳ تیرماه جاری در گالری کلهر گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت.
سایر علاقمندان می‌توانند همه روزه تا پایان روز ۸ تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.

گالری کلهر در استان گیلان، شهر رشت، بلوار انصاری، خیابان احمدزاده، پایین تر از چهارراه احمدزاده، کوچه شمشاد واقع شده است.  

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس زاستار عکاسان از دید محمد درویش
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «ابهام»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست