1. خانه
  2. اخبار
  3. کتاب نفیس شهدا از مجموعه جنگ تحمیلی آماده ارایه شد

کتاب نفیس شهدا از مجموعه جنگ تحمیلی آماده ارایه شد

انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، چندی پیش به مناسبت آغاز سی امین سالگرد جنگ تحمیلی، در مهرماه سال ۱۳۸۹ طی مراسمی از کتاب شهدا به عنوان نهمین جلد از مجموعه کتاب جنگ تحمیلی، رونمایی کرد.

پس از انجام رونمایی و انعکاس گزارش تصویری: رونمایی از کتاب " شهدا " و انتشار خبر رونمایی از نهمین جلد مجموعه کتاب جنگ تحمیلی با عنوان « شهدا "، بنا به دلایلی پخش کتاب به تعویق افتاد و در نهایت با پایان گرفتن سال ۱۳۸۹ این کتاب مهیای ارایه به متقاضیان شد.

کتاب نفیس شهدا از مجموعه جنگ تحمیلی آماده ارایه شد

مدیریت این پروژه را مجتبی کوچکی عهده دار بوده و محمدحسین حیدری مسئولیت بخش تولید و همچنین مسئولیت هنری و محتوایی کتاب را فرهاد سلیمانی، سیدعباس میرهاشمی بر عهده داشتند. تحقیق و شرح عکس های کتاب را هم حسین بهرامی، مجتبی کوچکی تقبل کردند.

کتاب " شهدا " مشتمل بر ۲۷۵ قطعه عکس از ۱۰۵ عکاس فراهم آمده که توسط: علی اصغر داودآبادی فراهانی، فرهاد سلیمانی، اسماعیل عباسی، سیدعباس میرهاشمی و فرزاد هاشمی پس از انتشار فراخوان، از میان هزاران قطعه عکس رسیده انتخاب شده است.

آنچه این مجموعه را در نوع خود متمایز می سازد، عرضه ی اطلاعات مربوط به هرعکس در کنار اثر ارایه شده می باشد که استفاده دقیق تر و وسیع تر محققان و پژوهشگران را از این کتاب ممکن می کند.

نهمین جلد از مجموعه نفیس جنگ تحمیلی با عنوان " شهدا " در قالب ۳۳۶ صفحه و شمارگان ۵۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده و در فهرست  کتاب ها و تالیفات "  پایگاه تخصصی کتاب عکس "  به ثبت رسیده است.

علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در "   پایگاه تخصصی کتاب عکس " از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک " در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.

سایر متقاضیان نیز جهت تهیه کتاب می توانند درخواست خود را " ایـنـجـا " مطرح نموده و یا با شماره ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست