1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش اختتامیه سوگواره عکس قاب خالی خورشید

گزارش اختتامیه سوگواره عکس قاب خالی خورشید

چندی پیش در پی حضور داوران و برگزاری جلسه داوری، با هماهنگی و همکاری دبیرخانه، خبر اسامی راه یافتگان به سوگواره قاب خالی خورشید در این رسانه منتشر و ۲۵ بهمن ماه به عنوان زمان مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این سوگواره اعلام شد.

گزارش اختتامیه سوگواره عکس قاب خالی خورشید

دبیرخانه سوگواره عکس قاب خالی خورشید با ارسال گزارش این اختتامیه " پایگاه عکس چیلیک "، از پایان این سوگواره و اعلام  اسامی راه یافتگان و برگزیدگان خبر داد.

 مراسم اختتامیه، اهدای جوایز و افتتاحیه نمایشگاه عکس های راه یافته به دومین سوگواره عکس « قاب خالی خورشید »، روز گذشته با حضور نفرات برگزیده، اصحاب فرهنگ و هنر و علاقمندان به هنر عکاسی در عمارت شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک "، حسین نجفی مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و رئیس ستاد برگزاری این سوگواره گفت: فراخوان دومین سوگواره عکس «قاب خالی خورشید» اوایل آذر امسال منتشر شده و عکاسان تا ۱۰دی ماه فرصت داشتند که آثار خود را به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند و با پایان رسیدن مهلت ارسال آثار، تعداد ۴۶۴ نفر عکاس (۱۰۳نفر بومی و ۳۶۱ نفر غیربومی) با ارسال ۴۱۲۷ اثر، در سوگواره شرکت کردند.

وی اظهار داشت: تعداد ۱۴۷  عکس، از ۵ نفر عکاس، به علت رعایت نشدن سقف آثار ارسالی ذکر شده در فراخوان، از مرحله داوری حذف شدند و ۳۹۸۰ قطعه عکس به مرحله داوری راه پیدا کرده که در نهایت تعداد ۷۰ قطعه عکس به نمایشگاه سوگواره راه یافتند.

گفتنی است کریم متقی دبیری سوگواره و صابر قاضی مدیر اجرایی این سوگواره را بر عهده داشتند. همچنین سیدعباس میرهاشمی، سعید صادقی، بهزاد پروین قدس، کریم ملک مدنی و کریم متقی داوران این سوگواره بودند.

همچنین بنا به تشخیص و ارزیابی داوران، عکاسان برتر این سوگواره به این ترتیب معرفی شدند:
نفر اول: ناصر محمدی  از زنجان، لوح افتخار به همراه تندیس سوگواره و ۵ قطعه سکه بهار آزادی
نفر دوم: روح الله طامهری از یزد، لوح افتخار به همراه تندیس سوگواره و ۴ قطعه سکه بهار آزادی
نفر سوم: علی گرامی فر از تبریز، لوح افتخار به همراه تندیس سوگواره و ۳ قطعه سکه بهار آزادی
نفر چهارم: مریم شکری از یاسوج، لوح تقدیر و ۲ قطعه سکه بهار آزادی

گروه داوری نیز در ادامه بررسی های خود، عکاسان ذیل را با پرداخت دو میلیون ریال، شایسته تقدیر اعلام کردند:
ابراهیم سیسان از تهران، عبدالرحمن مجرد از اردبیل، جمشید فرجوند فردا از بیجار، جاوید تفضلی از تهران، حامد مطلق حسینی از همدان، محمدحسن باقری از قوچان، جواد عسکراوغلی از ارومیه، قدیر وقاری شورجه از مشهد.

عکس های راه یافته به سوگواره " قاب خالی خورشید " از روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه جاری در " نگارخانه چیلیک " قابل مشاهده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست