1. خانه
  2. اخبار
  3. ۱۵۰۰ خبرنگار و منتقد متقاضی حضور در سینما صحرا

۱۵۰۰ خبرنگار و منتقد متقاضی حضور در سینما صحرا

خبرگزاری فارس: «حبیب ایل بیگی» ضمن اعلام این که امسال ۱۵۰۰ نویسنده، خبرنگار و منتقد از ۱۴۷ رسانه متقاضی حضور در سینما صحرا هستند، اظهار امیدواری کرد که دست‌اندرکاران جشنواره بتوانند از همه ظرفیت‌ها برای انعکاس این رویداد بهره گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جشنواره،‌ مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که ۱۴۷ رسانه داخلی متقاضی حضور در سینمای رسانه‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هستند.
بنا بر این گزارش، وی اظهار داشت : امسال بعد از اتمام مهلت ارسال مدارک، تعداد زیادی تقاضا از رسانه ها را دریافت کردیم که نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ خبرنگار ، گزارشگر ، عکاس و نویسنده و منتقد سینمایی برای حضور در سینمای رسانه‌های جمعی و پوشش اخبار جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.
ایل بیگی افزود: خوشبختانه با مساعدت مسئولان محترم جشنواره یکی از بزرگ‌ترین سینماهای جشنواره یعنی سینما صحرا به عنوان سینمای رسانه‌های جمعی انتخاب شده است
مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر یادآور شد: امسال همزمان با ارسال اولین خبر رسمی جشنواره برای رسانه ها ، فعالیت های مربوط به تحلیل محتوای رسانه‌ها در بازتاب اخبار رسمی جشنواره و مطالب تولیدی آن ها در این خصوص صورت گرفت که نتایج این تحلیل در وضعیت صدور کارت سینمای رسانه‌ها تاثیرخواهد داشت .
وی ادامه داد: در جلساتی که با حضور نمایندگان نشریات تخصصی سینمایی ، روزنامه‌ها ، خبرگزاری ها و انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی برگزار شد سعی کردیم تا زمینه آسیب شناسی فعالیت سینمای رسانه‌ها را فراهم کنیم، به همین دلیل یکی از نتایج این جلسات جلوگیری از حضور نشریات غیر مرتبط و سطحی بود که این موضوع در مرحله صدور کارت ها لحاظ خواهد شد، به هر حال سعی می کنیم مخاطبان علاقمند به سینما از طریق مراجعه به رسانه های مرتبط با خود، اخبار و اطلاعات این رویداد را کسب کنند و همچنین تنوع و تکثر رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب در پوشش خبری جشنواره حفظ شود.
ایل بیگی یادآور شد: رسانه‌های متقاضی حضور در جشنواره شامل ۲۰ خبرگزاری ، ۵۲ روزنامه ، ۲۳ نشریه تخصصی سینمایی ، ۳۷ نشریه عمومی، ۱۴ سایت سینمایی و صدا و سیما با ۲۳ بخش خبری و تولیدی می‌شود.
وی همچین از اطلاع‌رسانی گسترده جشنواره از طریق برنامه‌های ویِژه رادیویی زنده از محل سینمای رسانه‌ها، برنامه‌های تولیدی تلویزیونی ویژه جشنواره فیلم‌فجر و انتشار ویژه‌نامه‌های تعدادی از روزنامه‌ها خبر داد.
مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در پایان اظهار داشت : حضور پرشور رسانه‌ها را در جشنواره فجر ارج می‌نهیم و امیدواریم بتوانیم از همه ظرفیت‌های موجود برای انعکاس هرچه بهتر جشنواره و فیلم‌های شرکت کننده بهره گیریم.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست