1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. حضور چند عکس از کشور ایران در جشنواره کشور چین

حضور چند عکس از کشور ایران در جشنواره کشور چین

آثار تنی چند از علاقمندان به هنر عکاسی از سوی موسسه تحریر کارگاه خیال به هجدهمین جشنواره عکس پینگ یائوی کشور چین ارسال شد و به بخش نمایشگاه این جشنواره راه یافت.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری تحریر کارگاه خیال در راستای فعالیت های فرهنگی این موسسه به ویژه در حوزه هنر عکاسی و مشارکت علاقمندان به هنر عکاسی اقدام به ارسال عکس های جوانان عکاس نمود که در نهایت آثار ۱۲ تن از این شرکت کنندگان به بخش نمایشگاه این جشنواره راه یافت.

آثار راه یافته از کشور ایران در هجدهمین جشنواره عکس پینگ یائو به بخش‌های: فرهنگ، هنر، آداب و رسوم، معماری ایرانی و فرم در عکاسی راه یافته است.
افتتاحیه این جشنواره ۱۹ سپتامبر برگزار شد و آثار عکاسان ایرانی از ١٩ تا ٢۵ ماه سپتامبر سال جاری میلادی در شهر تاریخی پیانگ یائو کشور چین به نمایش درخواهد آمد.
این موسسه پس از شرکت در شانزدهمین دوره این جشنواره برای بار دوم است که به عنوان تنها نماینده ایرانی در این فستیوال بین المللی اقدام به ارسال اثر کرده و پذیرفته شده است.

مرضیه خورسند، مهناز شفیعی، یونس کلاهدوز، آیین شاهرودی، حجت ترصدی، محدثه آهنسازان، حسین عادل خانی، فهیمه اکبری، مونا عبدالله پور عراقی، افسانه مهدوی، علیرضا مسگرخوئی، زهرا سعیدی تهرانی  از جمله صاحبان اثر در این نمایشگاه عکس هستند.
خبر: مهناز شفیعی

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نگارخانه چیلیک میزبان آثار «جشنواره عکس گردشگری قزوین»
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « بازبینی؛ نگاهی به روزن تنگ تماشا »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست