1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزاری ۷۸ نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری ایران در خارج از کشور

برگزاری ۷۸ نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری ایران در خارج از کشور

ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال ۱۳۸۷ برگزاری ۷۸ عنوان نمایشگاه موضوعی عکس از جاذبه‌های گردشگری فرهنگی ایران را در خارج از کشور در دستور کار قرار داده‌است.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به وسعت نمایشگاه‌ها، بیش از ۳۰ تا ۷۰ فریم عکس از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری ایران در هر نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد. همچنین در بخش جنبی نمایشگاه‌ها نیز سوغات ایرانی، مجموعه کارت پستال‌های نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی صنایع دستی ارایه خواهند شد.

محمدحسین برزین در همین خصوص با اشاره به تاکیدات مشایی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی عکس جاذبه‌های گردشگری گفت: این نمایشگاه‌ها با هدف معرفی آثار تاریخی و فرهنگی در دانشگاه‌ها، موزه‌ها و مراکز فرهنگی و هنری خارج از کشور برگزار خواهند شد.

رئیس ستاد تبلیغات و نمایشگاه‌ها افزود: کارشناسان تبلیغات و نمایشگاه‌های ستاد با مطالعات کارشناسی روی بازارهای هدف گردشگری ایران و موضوعات نمایشگاه‌ها، برنامه‌ریزی راهبردی و کاربردی برای قرار گرفتن این نمایشگاه‌ها در تقویم نمایشگاهی را آغاز کرده‌اند.

به گفته برزین، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه به تنوع زیاد مفاهیم و موضوعات عکس‌ها در برخی زمان‌های پیش‌بینی شده، بیش از ۱۰ نمایشگاه موضوعی به صورت همزمان در کشورهای هدف گردشگری برگزار خواهد شد.

وی هدف از این امر را افزایش دامنه تبلیغات گردشگری به صورت گستره زمانی ارزیابی کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی موجود عکاسان جاذبه‌های گردشگری ایران با حمایت‌های ستاد در کشورهای هدف حضور یافته و پیرامون نمایشگاه موضوعی عکس، توضیحاتی را به بازدید کنندگان ارائه خواهند داد.

بر اساس این خبر امامزاده‌های ایران، معماری، لباس اقوام، طبیعت، ابنیه تاریخی، پرندگان، ‌خلیج فارس،‌ نجوم، ادیان، مساجد، ‌صنایع دستی، خانه‌ها، باغ‌های ایرانی و غیره موضوعاتی هستند که در نمایشگاه‌های موضوعی عکس جاذبه‌های گردشگری در کشورهای حاشیه خلیج فارس، آمریکای لاتین، ژاپن، مراکش، بلغارستان، ایتالیا، آلمان، فرانسه، اسپانیا، سوئد، نروژ، کشورهای اسکاندیناوی، ‌کانادا و غیره به نمایش در می‌آیند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست