1. خانه
  2. اخبار
  3. « دلباختگان پنهان » راهی جشنواره های شیکاگو و برلین می‌شود

« دلباختگان پنهان » راهی جشنواره های شیکاگو و برلین می‌شود

فیلم مستند «دلباختگان پنهان» (Unseen Devotion) ساخته اکبر ناظمی پس از کسب جایزه ویژه هیات داوران هفتمین جشنواره فیلم میامی به جشنواره های شیکاگو و برلین دعوت شد .
به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، به نقل از روابط عمومی آرشیو بزرگ عکس و فیلم انقلاب اسلامی، ناظمی در «دلباختگان پنهان» تلاش تعدادی از متخصصان و تحصیلکرده‌های کشورمان را در تهیه غذا برای جمعی نزدیک به ۲۰هزار عزادار در روزهای تاسوعا و عاشورا به تصویر کشیده است.
به گفته ناظمی در این فیلم سعی شده است ایثار افرادی را که در آشپزخانه هیات‌ها کار می‌کنند و کسی آنها را نمی‌بیند به نمایش گذاشته شود. «دلباختگان پنهان» قرار است در بخش‌های رقابتی جشنواره‌های شیکاگو و برلین شرکت کند.
این فیلم که پیش از این در کشورهای کانادا و آمریکا و همچنین اکران خصوصی سالن کوچک حوزه هنری به نمایش گذاشته شده است، در همایش "فیلم‌های عاشورایی" مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نیز در روزهای هفتم تا نهم دی‌ماه به نمایش در خواهد آمد.
مدت این فیلم ۲۵ دقیقه بوده و "حمزه اولیازاده" به عنوان فیلمبردار و "ارمغان صاحب‌جمع" به عنوان تدوینگر ناظمی را در ساخت این فیلم یاری کرده‌اند ./۰۱
 
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست