1. خانه
  2. اخبار
  3. « مسجد جامعی » از نمایشگاه انجمن عکاسان مطبوعات دیدار کرد

« مسجد جامعی » از نمایشگاه انجمن عکاسان مطبوعات دیدار کرد

احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران عصر روز گذشته – شنبه ۱۱ آبان – در میان استقبال عکاسان و صاحبان اثر در موزه هنرهای معاصر فلسطین حضور یافت و از عکس های این نمایشگاه دیدار کرد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) به نقل از دبیرخانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران، نمایشگاه عکس اعضای انجمن صفنی عکاسان مطبوعات که از روز شنبه ۴ آبان ماه جاری در موزه هنرهای معاصر فلسطین در حال برگزاری است؛ عصر دیروز پذیرای "احمد مسجد جامعی" رئیس شورای اسلامی شهر تهران بود.

« مسجد جامعی » از نمایشگاه انجمن عکاسان مطبوعات دیدار کرد

بنابراین گزارش وی در دیدار از این نمایشگاه، ضمن ابراز امیدواری از اینکه این نمایشگاه می‌تواند رشد و تعالی عکاسان مطبوعاتی را در برداشته باشد، گفت: همیشه از موضوعات مختلف شهری، انسانی و هنری از دید عکاسان هنرمند در مطبوعات استفاده بهینه شده است و تأثیر مستقیم بر مخاطبین داشته است.
مسجد جامعی تأکید کرد: نهادینه کردن این حرکت یعنی برگزاری نمایشگاه برای انجمن صنفی عکاسان لازم و ضروری است.
رئیس شورای شهر تهران در پایان دیدار یک ساعته خود از نمایشگاه، ضمن آرزوی موفقیت برای اعضا وعکاسان این انجمن تصریح کرد: شورای شهر تهران در این راستا برای ارتقای جایگاه عکاسان مطبوعاتی حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.
گفتنی است در این نمایشگاه ۱۱۴ قطعه عکس با موضوع آزاد از ۱۱۴ عکاس عضو انجمن به نمایش گذاشته شده است که – با توجه به مدت زمان تمدید شده – تا ۱۶ آبان ماه جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه موزه هنرهای معاصر فلسطین پذیرای علاقه‌مندان است.
موزه هنرهای معاصر فلسطین در تهران، خیابان طالقانی، خیابان شهیدبرادران مظفر واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست