1. خانه
  2. اخبار
  3. دیدار هیات مدیره انجمن عکاسان مطبوعات با آیت ا.. هاشمی

دیدار هیات مدیره انجمن عکاسان مطبوعات با آیت ا.. هاشمی

 اعضای هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران صبح روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه جاری در دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حاضر شده و با آیت ا.. هاشمی رفسنجانی دیدار و پیرامون فعالیت ها و اهداف و موانع صنفی این انجمن گفت وگو کردند.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) به نقل از دبیرخانه این انجمن، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه جاری در دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران، با یادآوری جمله معروف «مطبوعات رکن چهارم دمکراسی هستند»، گفت: عکس در روزنامه‌ها هم باعث افزایش جاذبه‌های تصویری می شود و هم سند متن خبر و گزارش خواهد بود.

دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران با آیت الله هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرو گزارش اعضا از بی‌مهری هایی که طی سال های گذشته در حق روزنامه‌نگاران و عکاسان خبری شده، گفت: بی مهری ها و برخوردهای تنبیهی اگر تخصصی نباشد و برخاسته از اختلافات‌ سلیقه‌ای باشد، مخلّ امنیت شغلی خواهد بود.
ایشان عکاسی را کاری مهم و نیاز جامعه خواند و گفت: عکاسان لحظات تاریخی و ماندنی را ثبت می کنند.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با تأکید بر حرفه‌ای شدن هنر عکاسی و ضرورت توجه به نیازهای علمی عکاسان گفت: باید دانشگاه‌های ما از تجربیات میدانی عکاسان در جهت ارتقای دانش عکاسی استفاده نمایند.
در آغاز این دیدار کاوس صادقلو، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی عکاسان، با ارائه گزارشی از آمار، نیازها و آینده کاری عکاسان گفت: با ۱۳۶ نفر عضو اصلی و ۱۷۰ نفر عضو که بیشتر دانشجویان رشته عکاسی هستند، انجمن صنفی را تأسیس کرده‌ایم. وی گزارشی از اهداف و برنامه‌های این انجمن ارائه و خواستار مساعدت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای رفع مشکلات این انجمن هنری شد.
———————————————————————————————————————————————————
جهت مشاهده گزارش تصویری این دیدار " ایــنجــا " کلیک کنید.

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست