1. خانه
  2. اخبار
  3. با حضور مجمع، هیات مدیره انجمن عکاسان مطبوعات تعیین شد

با حضور مجمع، هیات مدیره انجمن عکاسان مطبوعات تعیین شد

مجمع عمومی هفتمین دور انتخابات انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران برای بار دوم در سال جاری در محل سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان عصر روز گذشته تشکیل جلسه داد.
در این دوره از انتخابات که با حضور ۶۰ رای حضوری و وکالتی از سوی اعضا و همچنین با حضور و نظارت – فرهادپور – نماینده سازمان های کارگری و کارفرمایی تشکل های صنفی وزارت کار و امور اجتماعی تشکیل شد اعضا در ابتدای جلسه هیات رئیسه جلسه را تعیین کردند.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " محمد فرنود، محسن شاندیز، سعید صادقی، اسعد نقشبندی و مجید آزاددل به عنوان هیات رئیسه مشخص و به جایگاه دعوت شدند. سپس کاووس صادقلو ریاست سال این انجمن گزارشی را از عملکرد سال گذشته این انجمن برای حضار خواند و در ادامه محمد جعفری به عنوان خزانه دار نسبت به ارایه اطلاعاتی از وضعیت مالی انجمن اقدام کرد.

در ادامه جلسه با حضور غلامرضا حافظ القرآن به عنوان بازرس، گزارشی ارایه شد که در آخرین بند گزارش از اعضایی چون: رسول اولیازاده، حمزه اولیازاده، ابراهیم اسدی، زهرا رنجبر، منصور خدادادی، مسعود امیرلویی و علی آذرنیاکماری به عنوان اعضایی که بیش از ۳سال است که حق عضویت پرداخت نکرده اند نام برده شد تا نسبت به حکم تعلیق انجام شده ایشان توسط هیات مدیره، مجمع عمومی تصمیم گیری نماید که با اکثریت رای حاضرین مجمع عمومی: رسول اولیازاده، حمزه اولیازاده، ابراهیم اسدی، زهرا رنجبر و منصور خدادادی از عضویت در این انجمن اخراج و مسعود امیرلویی همچنان به عنوان عضو انجمن، ابقاء شدند.

همچنین بر اساس مواد اساسنامه و نامه ارسالی از سوی دبیرخانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعات، اعضای مجمع عمومی این انجمن به اتفاق مهلتی را برای تسویه حق عضویت مانده ی هفت ساله علی آذرنیاکماری در نظر گرفت تا پس از مهلت قانونی دوماهه نسبت به ایشان بررسی و اقدام کنند.

در بخش بعدی اسامی ۱۴ نامزد حضور در هیات مدیره و همچنین ۴ نامزد عضویت به عنوان بازرس بر تابلوی صحنه نقش بست و با اوراق معتبری که با نظارت سعید صادقی، عضو هیات رئیسه در اختیار اعضا قرار گرفت، اعضا مجاز به گزینش منتخبین خود را برای دوره یکساله شدند.
در حدفاصل این بخش از جلسه کاندیداها برای معرفی یک دقیقه ای خود برای حاضرین اقدام کردند و سپس هیات رئیسه از حاضرین خواست تا آرای خود را به صندوق بیاندازند. با روند جلسه پس از اخذ و شمارش آرا اسامی عکاسان منتخب مجمع عمومی هفتمین انتخابات انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران به این ترتیب معرفی شدند:

۱- کاووس صادقلو با ۴۲ رای
۲- بابک فروتنی با ۳۴ رای
۳- مجید شادمان نژاد با ۳۳ رای
۴- محمد جعفری با ۲۸ رای
۵- ساتیار امامی با ۲۷ رای
۶- حمید فروتن با ۲۳ رای
۷- سیدمحسن سجادی با ۲۲ رای
۸- نامور عباسیان با ۱۸ رای
۹- احمد نصیرپور با ۱۶ رای
۱۰- سیدمصطفی حسینی با ۱۵ رای
۱۱- محمدرضا علی مددی با ۱۵ رای
۱۲- احمدمعینی جم با ۱۴ رای
۱۳- محمد حمیدی با ۹ رای
۱۴- محمود ظهیرالدینی با ۶ رای
۱۵- هوشنگ هادی با ۴ رای
۱۶- علی آذرنیاکماری با ۴ رای
و در گروه کاندیداهای عنوان بازرس: غلامرضا حافظ القرآن با ۴۳ رای، ناصر صحت با ۲۱ رای، علی رضا سلطانی با ۱۹ رای و مهدی میرزایی با رائی پایین تر معرفی شدند.
بدین ترتیب کاووس صادقلو، بابک فروتنی، مجید شادمان نژاد، محمد جعفری، ساتیار امامی، حمید فروتن و سید محسن سجادی به عنوان اعضای هیات مدیره و نامور عباسیان و احمد نصیر پور به ترتیب به عنوان عضو علی البدل، غلامرضا حافظ القرآن و ناصر صحت به عنوان بازرسین و علی رضا سلطانی به عنوان عضو علی البدل بازرسین انتخاب و معرفی شدند.
  این جلسه با امضای اعضای هیات رئیسه ی این مجمع بر متن صورتجلسه این انتخابات و در نهایت با عکس گروهی منتخبین با تنی چند از اعضا در ساعت ۱۹ به پایان رسید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست