1. خانه
  2. اخبار
  3. احمد ناطقی سمفونی رسول عشق و امید را تصویر کرد

احمد ناطقی سمفونی رسول عشق و امید را تصویر کرد

 

مجموعه عکس های سوئیت سمفونی رسول عشق و امید که بر اساس تولد حضرت مسیح "ع" تا ظهور حضرت مهدی "عج" طراحی، تنظیم و نواخته شد، با نگاه احمد ناطقی عکاسی و با حمایت بنیاد فرهنگی، هنری رودکی در قالب کتابی درآمد.

آهنگسازی و رهبری ابن سمفونی ماندگار را که به مناسبت سال پیامبر اعظم"ع" ساخته شد، لوریس چکناوریان هنرمند برجسته عصر موسیقی کشور بر عهده داشته و سید مهدی شجاعی نگارش متن و کارگردانی بخشهای نمایشی این اثر را عهده دار بوده اند.

احمد ناطقی پیرامون عکاسی از این اثر فاخر در دیباچه کتاب آورده است:

"سالها بود که عکاسی از یک ارکستر سمفونی بزرگ را به عنوان یک پروژه در ذهن می پروریدم و رفتارهایترکیبی هر یک از سازها را با ملودهای معنایی ذهنی ام تطبیق می دادم، اما هیچگاه تصور نمی کردم اولین تجربه ام در این زمینه مجموعه ای فاخر همچون سمفونی رسول عشق باشد"

احمد ناطقی متولد سال ۱۳۳۷ تهران است و دانش آموخته دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او از بنیان گذاران جشنواره عکس کودک و نوجوان است.

ناطقی به عنوان اولین مدیر خانه عکاسان نقشی تعیین کننده و به سزا در طراحی و شکل گیری این تشکیلات عکاسی کشور داشت و همزمان با نمایشگاه انفرادی "تولد در زندان" در پاییز سال ۱۳۷۹ اولین تالیف تصویری خود را با همین عنوان، به چاپ رساند.

کتاب سمفونی رسول عشق و امید در ۹۶ صفحه و در قطع خشتی طراحی شده و به شماره شابک: ۵-۱۷-۷۵۲۲-۹۶۴-۹۷۸ در فهرست نویسی اطلاعات فیپا به ثبت رسیده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست