1. خانه
  2. اخبار
  3. اختتامیه دومین سوگواره فیلم و عکس لحظه های عاشورایی برگزار می شود

اختتامیه دومین سوگواره فیلم و عکس لحظه های عاشورایی برگزار می شود

مراسم اختتامیه دومین سوگواره سراسری لحظه های عاشورایی با حضور ابراهیم حاتمی کیا در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، مسعود زارعیان دبیر دومین سوگواره لحظه های عاشورایی عصر شنبه در نشستی خبری افزود: آیین پایانی این سوگواره سی ام اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم که با حضور ابراهیم حاتمی کیا، رضا میرکریمی، محمد مهدی عسگرپور، فرهاد توحیدی، محمود عبدالحسینی، سعید مستغاثی و حسین مهکام برگزار می شود برگزیدگان دومین سوگواره فیلم و عکس لحظه های عاشورایی معرفی و تجلیل خواهند شد.

دبیرسوگواره لحظه های عاشورایی با اشاره به سخنرانی رئیس علوم و فرهنگ اسلامی در این مراسم افزود: فراخوان این سوگواره در بخش های فیلم، عکس و فیلمنامه به همت گروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از دی ماه سال گذشته آغاز شد که طی آن بیش از پنج هزار اثر به دبیرخانه سوگواره ارسال شد.

زارعیان با اشاره به اکران فیلم های برگزیده سوگواره در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت افزود: سومین کارگاه تخصصی فیلمنامه نویسی با حضور فرهاد توحیدی نایب رییس هیئت مدیره خانه سینما ویژه مبلغان هنرمند ۳۱ اردیبهشت برگزار می گردد.

مدیر گروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان گفت: مراسم اختتامیه دومین سوگواره لحظه های عاشورایی سی ام اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در محل تالار نور مشهد واقع در خیابان آبکوه برگزار می شود.  
 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست