1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اختتامیه سوگواره ملی هنری عاشورا برگزار می شود

اختتامیه سوگواره ملی هنری عاشورا برگزار می شود

با برگزاری آیین اختتامیه سوگواره ملی هنری عاشورا در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی عکاسان برگزیده معرفی و تقدیر می شوند.
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک مراسم اختتامیه سوگواره ملی هنری عکس عاشورا غروب روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه برگزار و سپس با حضور تقی صادقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و تنی چند از مدیران و مسئولین برگزار می شود.
این در حالی است که عصر روز جمعه ۱۸ شهریور ماه جاری نمایشگاه آثار عکاسان و عکس های راه یافته به این سوگواره در محل نگارخانه واقع در خیابان شهید ماژانی بجنورد افتتاح می شود.
پوستر اختتامیه سوگواره ملی عکس عاشورا
«پیمان حمیدی پور» دبیر بخش عکس سوگواره ملی هنری عاشورا با اعلام این خبر افزود: ۴۸ قطعه تک عکس و ۹مجموعه عکس با موتیف ها و نمادهای عاشورا در نمایشگاه آثار سوگواره ملی هنری عاشورا در قاب نگارخانه بجنورد در معرض نمایش قرار می گیرند.
این نمایشگاه همزمان با سومین روز از سوگواره ملی عاشورا، ساعت ۱۱ صبح با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در نگارخانه بجنورد برپا می شود و تا بیست و یکم شهریور در نوبت عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برای علاقه مندان دایر خواهد بود.
حمیدی پور اظهارکرد: در بخش عکس از مجموع ۵۲۱۱ قطعه فایل عکس رسیده از ۳۶۲ شرکت کننده به دبیرخانه سوگواره ملی هنری عاشورا، تعداد ۴۸ اثر در بخش تک عکس و ۹ مجموعه عکس از ۴۵ عکاس ایرانی به مرحله نمایشگاهی این سوگواره راه یافتند.

سیدعباس میرهاشمی، حمید سبحانی، سعید فرجی، محسن کابلی و احسان کمالی داوری آثار بخش عکس و پیمان حمیدی پور دبیری بخش عکس نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا در خراسان شمالی را بر عهده دارند.
بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد فرهنگی هنری، نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا از شانزدهم تا نوزدهم شهریور ماه جاری به میزبانی خراسان شمالی در حال برگزاری است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
تسلیت به محضر عکاس «بهزاد فیروزی»
پسین
اسامی عکاسان ششمین دوره اشکواره حسینی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست