1. خانه
  2. اخبار
  3. اسامی راه یافتگان به فراخوان عکس خبری مرکز علمی، کاربردی خبرنگاران

اسامی راه یافتگان به فراخوان عکس خبری مرکز علمی، کاربردی خبرنگاران

از بین ۶۰۰ قطعه عکس دریافتی، ۴۰ اثر به اولین نمایشگاه عکس مرکز آموزش خبرنگاران مشهد راه یافت.

دبیر اولین نمایشگاه عکس مرکز علمی کاربردی خبرنگاران در گفتگو با واحد خبر "پایگاه عکس چیــلیــک" گفت :
بیش از ۶۰۰ قطعه عکس به دبیر خانه رسیده بود که روز پنج شنبه ۲۷ فروردین ماه توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار گرفتند و از بین ۶۰۰ قطعه عکس تنها ۴۰ اثر از دوازده هنرمند به مرحله ی نمایشگاه راه پیدا کرد.

سید مهدی امیری ضمن اعلام اسامی هیئت داوران مسابقه اعلام کرد:
داوری این آثار بر عهده آقایان: مرتضی لطفی، حمید سلطان آبادیان و محمد ادیبی و خانم بهناز سیدی بود که با سعی دبیرخانه و همکاری داوران تمامی این آثار به شیوه دیجیتالی انجام گرفت بصورتیکه داوران هر یک به شکل مستقل به مشاهده آثار پرداختند و مطابق با موارد مندرج در فرم طراحی شده به عکسها امتیاز اختصاص داده و در نهایت با مجموع امتیازها عکس های برتر شناسایی و مورد بررسی نهایی قرار گرفتند.

امیری ادامه داد: افتتاح نمایشگاه از روز هفتم اردیبهشت ماه است و در طول ۷ روز مخاطبین در نگار خانه فرهنگسرای امام رضای مشهد شاهد نمایش عکس ها هستند و مراسم اختتامیه در روز ۱۴ اردیبهشت ماه با حضور مسئولین بوده و با اهدای جوایز به برگزیدگان مراسم به پایان می رسد.

او خاطرنشان کرد که به منظور بررسی رویکرد داوران در انتخاب و نقد شفاهی بعضی آثار، در روز ۱۱ اردیبهشت ماه نشستی صمیمانه و علمی در محل نمایشگاه با حضور اساتید پیشکسوت عکاسی و دانشجویان برگزار می شود.

دبیرخانه فراخوان، اسامی راه یافتگان به نمایشگاه را به این شرح اعلام کرد:
آبتین جاوید، افسانه برقمدی، هادی مقدری، آزاده عباسی مقدم، انسیه بنی اسدی، هاله معماریانی، مهدی حیدر نژاد، مریم ماهگلی، خانم بندگی، پریسا حقیقی، سمانه وزیری تبار و زهرا فیروزی.

سید مهدی امیری در پایان خاطر نشان کرد: با تصمیم هیات داوران و به منظور بسط و گسترش فرهنگ ارایه عکس در محیط علمی دانشگاه، داوران و دبیر اجرایی نیز در حاشیه نمایشگاه عکسهای راه یافته، نمایشگاهی از آثار خود را به معرض نمایش می گذارند.

خبر: مشهد، دبیرخانه مسابقه مرکز علمی،کاربردی خبرنگاران

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست