1. خانه
  2. اخبار
  3. اسامی پذیرفته شدگان یازدهمین دوسالانه عکس۱۲ آذر اعلام می شود

اسامی پذیرفته شدگان یازدهمین دوسالانه عکس۱۲ آذر اعلام می شود

دبیر یازدهمین دوسالانه عکس گفت: ۱۲ آذر از طریق سایت عکاسی اسامی پذیرفته شدگان دوسالانه اعلام می شود.
 

اسماعیل عباسی دبیر یازدهمین دوسالانه عکس در گفت و گو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، گفت: از میان ۱۲ هزار و ۵۰۰ عکسی که به دبیرخانه رسید ۲۰۰ عکس انتخاب شده است.
وی در خصوص کیفیت آثار ارسالی به دبیرخانه اظهار داشت : متاسفانه خلاف تصور ما که انتظار داشتیم کیفیت عکس ها بالا باشد و فکر می کردیم با ۱۲ هزار و ۵۰۰ عکس خیلی خوب رو به رو هستیم، کیفیت عکس ها از سطح انتظار ما کمی پایین تر بود ولی در کل رضایت بخش بود و ما سعی کردیم با داوری و انتخابی صحیح عکس هایی با کیفیت بالا را انتخاب کنیم.
دبیر یازدهمین دوسالانه عکس تصریح کرد: هم اکنون در حال جمع بندی عکسها و اسامی هستیم و ۱۲ آذر از طریق سایت www.akkasee.com اسامی عکاسانی که عکس آنها در یازدهمین دوسالانه عکس پذیرفته شده است را اعلام می کنیم.
وی افزود: اقدامات جهت چاپ کتاب و تکثیر عکس ها در حال انجام است و ساختار کتاب مشخص شده است و امیدواریم بتوانیم این دوسالانه را به بهترین نحو برگزار کنیم.
عباسی در خصوص برگزاری و مدیریت یازدهمین دوسالانه عکس گفت:دوسالانه امسال بسیار سازمان یافته و برنامه ریزی شده انجام شد هرچند با تغییر مدیریت ها رو به رو بودیم ولی با مدیریت اجرایی خوبی که انجام شد این دوسالانه روال خوبی را تاکنون طی کرده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست