1. خانه
  2. اخبار
  3. با حضور وزیر بازرگانی، کتاب عکس گندم، آرد و نان رونمایی شد

با حضور وزیر بازرگانی، کتاب عکس گندم، آرد و نان رونمایی شد

صبح امروز، دوشنبه، ۲۳ اسفندماه، کتاب مسابقه عکس " گندم، آرد و نان " که در پاییز سال جاری برگزار شده بود، با حضور وزیر بازرگانی رونمایی شد.

با حضور وزیر بازرگانی، کتاب عکس گندم، آرد و نان رونمایی شد

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک" به نقل از دبیرخانه این مسابقه در حاشیه مراسم تقدیر از سیلوسازان برتر کشور، فرصتی به دست آمد و کتاب مسابقه عکس " گندم، آرد و نان " با حضور دکتر غضنفری، وزیر بازرگانی و دکتر علیخانی، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از کتاب مسابقه عکس " گندم، آرد و نان " رونمایی شد.

در این مسابقه به ترتیب از منوچهر تتری، مهدی معصومی گرجی و جمشید فرجوند فردا به عنوان رتبه های اول تا سوم و همچنین از امید وهاب زاده ؛ محمد ادیبی و حامد خورشیدی تقدیر به عمل آمد.

ناشر این کتاب شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران است که کتاب را در قطع خشتی به شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در بهمن ماه ۱۳۸۹ به چاپ رساند.

این کتاب حاوی ۱۱۵ قطعه عکس برگزیده اولین دوره این مسابقه می باشد که از میان ۴۰۰۲ قطعه عکس رسیده به دبیرخانه از ۵۱۶ عکاس انتخاب و به مرحله نمایشگاه راه یافته بودند.
دبیری این مسابقه را محسن زین العابدینی عهده دار بوده و مسئولیت داوری مسابقه بر عهده ی: ساعد نیک ذات، مریم زندی، محسن راستانی، مهدی مقیم نژاد، پیمان هوشمندزاده بوده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست